Przedstawiciel Handlowy - Opiekun rynku holenderskiego

GET JOB sp. z o.o.O firmie

  • Kalisz, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 18 dni
    do: 30 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

GET JOB sp. z o.o.

Get Job Sp. z o.o. to renomowana agencja pracy tymczasowej świadcząca usługi w zakresie zapewnienia kadry pracowniczej dla klientów na terenie Europy Zachodniej.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy - Opiekun rynku holenderskiego

Miejsce pracy: Kalisz

Podstawowe zadania realizowane na oferowanym stanowisku pracy:

- samodzielne planowanie i wykonywanie wizyt u aktualnych klientów firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych
- budowanie pozytywnych relacji biznesowych przy realizacji kontraktów (analiza potrzeb, przygotowanie rozwiązań, nadzór nad realizacją, kontakt z klientem)
- koordynacja lokalnych procesów rekrutacyjnych we współpracy z rezydentem oraz centralą
- sporządzanie analiz i raportów

WYMAGANIA:

- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (nawiązywanie kontaktów,  komunikatywność oraz zdolności negocjacyjne)
- umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy własnej.
- znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) w stopniu biegłym
- prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu
- gotowość do częstych wyjazdów zagranicznych (Holandia)
- znajomość języka holenderskiego, specyfiki rynku, kultury lokalnej oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjny system wynagradzania
- pracę w miłej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie.


Get Job Sp. z o.o. to renomowana agencja pracy tymczasowej świadcząca usługi w zakresie zapewnienia kadry pracowniczej dla klientów na terenie Europy Zachodniej.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy - Opiekun rynku holenderskiego

Podstawowe zadania realizowane na oferowanym stanowisku pracy:

- samodzielne planowanie i wykonywanie wizyt u aktualnych klientów firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych
- budowanie pozytywnych relacji biznesowych przy realizacji kontraktów (analiza potrzeb, przygotowanie rozwiązań, nadzór nad realizacją, kontakt z klientem)
- koordynacja lokalnych procesów rekrutacyjnych we współpracy z rezydentem oraz centralą
- sporządzanie analiz i raportów

WYMAGANIA:

- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (nawiązywanie kontaktów,  komunikatywność oraz zdolności negocjacyjne)
- umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy własnej.
- znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) w stopniu biegłym
- prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu
- gotowość do częstych wyjazdów zagranicznych (Holandia)
- znajomość języka holenderskiego, specyfiki rynku, kultury lokalnej oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjny system wynagradzania
- pracę w miłej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie.

Ogłoszenie archiwalne