Ta oferta pracy jest nieaktualna od 114 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Przedstawiciel Medyczny/ Key Customer Manager

  • Kielce, świętokrzyskie
  • Specjalista
  • 26.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Roche, będąc największą na świecie firmą biotechnologiczną, jest producentem wielu leków stosowanych w takich dziedzinach terapeutycznych, jak onkologia, immunologia, choroby zakaźne, okulistyka oraz choroby centralnego układu nerwowego. Firma jest również światowym liderem w dziedzinie diagnostyki in vitro, diagnostyki molekularnej oraz pionierem w zakresie kompleksowej opieki diabetologicznej.

    W Polsce, Roche dodatkowo sponsoruje badania kliniczne umożliwiające polskim pacjentom dostęp do innowacyjnych terapii. Siedziba Regionalnego Centrum Badań Klinicznych dla Europy Centralnej koordynuje prace badawczo-rozwojowe w 11 krajach Europy Centralnej. Globalne Centrum Rozwiązań IT Roche dostarcza rozwiązania IT wspierające pracę ponad 91 tysięcy pracowników w ponad 100 krajach.

    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Przedstawiciel Medyczny/ Key Customer Manager
    Preferowane miejsce zamieszkania: Łodź i okolice lub Kielce i okolice


    Główne obowiązki:

    • reklama produktów leczniczych wprowadzonych do obrotu przez Roche Polska,
    • realizacja celów sprzedażowych,
    • udzielanie rzetelnej i pełnej informacji na temat produktów leczniczych wprowadzonych do obrotu przez Roche Polska,
    • zbieranie wszelkich informacji na temat bezpieczeństwa stosowania i jakości produktów leczniczych wprowadzonych do obrotu przez Roche Polska,
    • nawiązywanie stałych kontaktów na najwyższym poziomie z najważniejszymi adresatami reklamy i działań informacyjnych w terytorium.

    Jesteś osobą, która pragnie mieć wpływ na swój rozwój. Szukasz firmy, która da Ci możliwość realizacji własnych celów niezależnie od pełnionej funkcji, czy miejsca. Gdzie stanowisko nie określa ram samorealizacji, ale stanowi jej początek.

    Nasze oczekiwania:

    • doświadczenie z rynku lecznictwa zamkniętego,
    • znajomość rynku szpitalnego,
    • umiejętność planowania, samodzielność, chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
    • wykształcenie wyższe, mile widziane medyczne, okołomedyczne,
    • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
    • posiadanie prawa jazdy.

    Oferujemy:

    • pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie,
    • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
    • atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy,
    • atrakcyjny pakiet socjalny,
    • samochód służbowy.