Ta oferta pracy jest nieaktualna od 271 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Purchasing Back Office Specialist

  • Wałbrzych, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 15.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dołącz do 99 500 profesjonalistów w 34 krajach.
     
    Faurecia jest odnoszącą sukcesy firmą projektowo - produkcyjną specjalizującą się w wysokiej jakości rozwiązaniach technicznych, z których korzystają wiodący producenci samochodów na świecie. Dbamy o bezpieczeństwo, komfort, wzornictwo i ochronę środowiska naturalnego.

    Pomóż nam tworzyć przyszłość
     
    Potrzebujemy ludzi ambitnych. W dobie ciągłych ulepszeń i zmian w branży motoryzacyjnej chcemy utrzymać naszą wysoką pozycję. Dążymy do zwiększenia rentowności, wzrostu konkurencyjności, optymalizacji działań związanych z rozwojem nowych konstrukcji oraz utrzymania pozycji lidera w zakresie innowacji produktowej i organizacyjnej. 
     
    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nas - odwiedź: www.faurecia.com lub sprawdź nas na Facebooku / FaureciaPolska
     
    Obecnie poszukujemy ambitnych, energicznych osób na stanowisko:
    Purchasing Back Office Specialist
    Miejsce pracy: Wałbrzych
    Purchasing Back Office Specialist jest rolą wspierającą dla działu Zakupów. Jego zadaniem jest optymalizacja pracy zespołu kupców, zwiększanie efektywności ich pracy, zapewnienie przepływu informacji oraz harmonizacja procesów pomiędzy oddziałami Faurecii poprzez wspieranie zespołu w czynnościach administracyjnych oraz eliminację zbędnej pracy.
     

    Najważniejsze obowiązki:

    • Wspieranie Kupców w następujących zadaniach:
      • Zarządzanie danymi w systemach ERP
      • Składanie zamówień (SAP, system EDM)
      • Zarządzanie kontraktami
      • raportowanie
    • Wprowadzanie, aktualizacja i zamykanie danych w systemach ERP: XPPS, Mac Pac, SAP (FCS)
      • Aktualizacja danych cenowych
      • Tworzenie zamówień „Purchase orders”, kontraktów
      • Wprowadzanie i aktualizacja danych dostawców
      • Wyjaśnianie rozbieżności w cenach od poszczególnych dostawców
      • Aktualizacja danych w standardowych dokumentach zakupowych
      • Wspieranie aktywności związanych z umowami z dostawcami
      • Bliska współpraca z działem Zakupów, Logistyki, Finansów, Sprzedaży i Kontrolingu
      • Aktualizowanie na bieżąco informacji na Intranecie

    Wymagania:

    • Umiejętność i zamiłowanie do pracy z systemami i liczbami
    • Biegła znajomość języka angielskiego
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Gotowość do pracy w strukturze matrixowej, w środowisku międzynarodowym
    • Dobra organizacja pracy, zdolności analityczne
    • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz systemów ERP
    • Commercial apprenticeship / High school Certificate

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
    • Pakiet Luxmed
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
    • Pracę w dynamicznym, młodym zespole.
    • Wyjątkową kulturę organizacyjną Faurecii – skupiamy się na ludziach i zrównoważonym rozwoju
    • Miejsca do parkowania dostępne dla naszych pracowników