background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Purchasing Team Lead with German - Process Center

Volkswagen Group Services sp. z o.o.O firmie

  • opolskie
    opolskie
  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

a) W ramach pracy operacyjnej:

• Opracowywanie, kompletowanie oraz weryfikacja technicznych dokumentów zapytania ofertowego

• Weryfikacja kosztów logistycznych dla zapytań ofertowych

• Przeliczanie zapotrzebowania na części produkcyjne

• Weryfikacja ratingów potencjalnych dostawców

• Wsparcie handlowców w procesie zakupowym (charakterystycznym dla poszczególnych marek koncernu)

• Opracowywanie analiz i raportów zgodnie z wymaganiami biznesowymi

• Optymalizacja procesów

• Zmiany indeksu/ceny części lub dostawcy w harmonogramów dostaw w systemie SAP

• Wprowadzenie kosztów logistycznych dla harmonogramów dostaw

• Wprowadzanie i przeprowadzanie transakcji masowych w ramach planów dostaw.

b) W ramach zarządzania zespołem:

• Motywowanie, mentoring zespołu

• Definiowanie celów rocznych i monitorowanie/poprawa wydajności członków zespołu

• Prowadzenie regularnej komunikacji z klientem oraz budowanie relacji.

Nasze wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze purchasing – warunek konieczny
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i mocny potencjał liderski
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. B2)
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w definiowaniu KPI, przydzielaniu nakładu pracy oraz monitorowaniu i raportowaniu wydajności
  • Wysokie zdolności negocjacyjne, komunikacyjne, analityczne
  • Zaangażowanie, kreatywność i inicjatywa własna
  • Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
  • Wysoka kultura osobista

Mile widziane

  • Znajomość SAP/LPA.

To oferujemy

  • Umowę o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym, następnie, jeżeli obie strony będą zadowolone ze współpracy, umowa na czas nieokreślony
  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy
  • Uczestniczenie w budowaniu nowego zespołu w nowym projekcie
  • Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej organizacji
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie wypoczynku
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
  • Premia roczna
  • Premia uznaniowa

Volkswagen Group Services sp. z o.o.

Volkswagen Group Services sp. z o.o. powstało w kwietniu 2016 roku w Poznaniu jako AutoVision Polska, centrum kompetencji z obszaru księgowości (Competence Centre Accounting) . W grudniu 2017 roku organizacja rozpoczęła działalność pod nową nazwą nawiązującą bezpośrednio do tradycji marki. Z główną siedzibą zlokalizowaną w centrum Poznania Volkswagen Group Services skupia się na usługach księgowych dla innych europejskich spółek Volkswagen w ramach trzech obszarów: Księgi Głównej, Należności i Zobowiązań. Z powodzeniem rozwija wachlarz świadczonych usług dodając do niego nowe obszary działalności.

W 2021 roku rozpoczął się nowy etap działalności Volkswagen Group Services. W sercu Torunia otworzyliśmy nowy oddział skupiający się na nowych gałęziach biznesu.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Purchasing Team Lead with German - Process Center, opolskie