Ta oferta pracy jest nieaktualna od 75 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Quality Manager - Global Fmcg Brand

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 29.08.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Czas na zmiany?
    Quality Manager - Global FMCG brand
    Poznań 30557/001

    Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z sektora spożywczego, w związku z rozwojem organizacji i struktur w Polsce poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko Kierownika Jakości. Nowy pracownik, w ramach polityki jakościowej będzie odpowiadał za tworzenie, rozwój i wdrażanie systemów spełniających wymagania standardów w ramach całej grupy w Polsce.

    Informacje o kliencie

    Nasz klient to międzynarodowa firma produkcyjna z sektora FMCG. Organizacja jest jednym z europejskich liderów w swojej kategorii. Firma jest w trakcie intensywnego rozwoju na rynku Polskim. Organizacja posiada kilkanaście fabryk w całej grupie.

    Opis stanowiska

    • Rozwój, ciągłe doskonalenie i optymalizacja systemów jakości w grupie
    • Organizacja pracy i zarządzanie zespołem w rozproszonych lokalizacjach
    • Monitorowanie wyników jakościowych dostarczanych surowców, wytwarzanych półproduktów oraz wyrobów gotowych
    • Monitorowanie jakości wyrobów, analiza poziomu oraz przyczyn reklamacji, wdrażanie działań korygujących
    • Tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów i urządzeń produkcyjnych
    • Aktywny udział w realizacji projektów inwestycyjnych
    • Przeprowadzanie audytów jakościowych

    Profil kandydata

    • Wyższe wykształcenie techniczne
    • Minimum 8 lat doświadczenia w branży produkcyjnej - preferencyjnie sektor spożywczy
    • Minimum 3 lata doświadczenia menadżerskiego w zarządzaniu działem jakości (kontrola jakości, systemy zapewnienia jakości oraz laboratoria)
    • Praktyczne doświadczenia zawodowe w branży spożywczej z zakresu bezpieczeństwa i higieny żywności
    • Znajomość międzynarodowych standardów jakościowych (BRC, IFS, ISO)
    • Znajomość standardów sieci handlowych będzie dodatkowym atutem
    • Umiejętności liderskie oraz dobrej organizacji pracy
    • Doświadczenie w obszarze zarządzania budżetem
    • Certyfikat audytora wewnętrznego

    Oferujemy

    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, pakiet benefitów dodatkowych oraz auto służbowe
    • Autonomiczne stanowisko oraz współpracę z międzynarodową grupą ekspertów
    • Interesujące wyzwania zawodowe związane z rozwojem organizacji w Polsce
    [email protected]

    Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.

    Aplikuję

    Dlaczego Michael Page?

    Kandydat w centrum uwagi  Doradztwo i pełne wsparcie  Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców

    Kandydat w centrum uwagi

     

    Doradztwo i pełne wsparcie

     

    Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców