Oferta pracy

Hays Poland

R&d Manager

Hays PolandO firmie

  • Gorzów Wielkopolski, lubuskie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 08 maj 2021
  • Kierownik / Koordynator
top
R&D Manager
Gorzów Wielkopolski
NR REF.: 1146467

R&D Manager

Obowiązki i zadania:

  • zarządzanie pracą zespołu
  • nadzorowanie terminowości i jakości wykonywanych prac w dziale
  • nadzorowanie tworzenia dokumentacji technicznej wyrobów
  • wprowadzanie zmian i modernizacji w istniejących produktach
  • projektowanie i wdrażanie nowych produktów zgodnie z obowiązującymi procedurami, wymogami prawnymi;
  • wdrażanie standardów oraz optymalizacja procesów i kosztów;
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz produkcji.


  Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie z branży motoryzacyjnej lub pokrewnej (np. przemysł lotniczy)
  • znajomości programu AutoCad, Autodesk Inventor
  • doświadczenie we współpracy z producentem OEM jako dostawca Tier 1 wg. standardów VDA, IATF
  • płynna znajomość j. angielskiego
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • mile widziana znajomość wymagań prawnych i wytycznych producentów samochodów użytkowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne
  • umiejętność pracy pod presją czasu 


   Nasz klient oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • premia miesięczna oraz dodatki do wynagrodzenia
  • dodatek do dojazdów
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie kursów językowych, dofinansowanie do letnich wyjazdów dzieci)



Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."



www.hays.pl
R&D ManagerNumer ref.: 1146467

R&D Manager

Obowiązki i zadania:

  • zarządzanie pracą zespołu
  • nadzorowanie terminowości i jakości wykonywanych prac w dziale
  • nadzorowanie tworzenia dokumentacji technicznej wyrobów
  • wprowadzanie zmian i modernizacji w istniejących produktach
  • projektowanie i wdrażanie nowych produktów zgodnie z obowiązującymi procedurami, wymogami prawnymi;
  • wdrażanie standardów oraz optymalizacja procesów i kosztów;
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz produkcji.


  Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie z branży motoryzacyjnej lub pokrewnej (np. przemysł lotniczy)
  • znajomości programu AutoCad, Autodesk Inventor
  • doświadczenie we współpracy z producentem OEM jako dostawca Tier 1 wg. standardów VDA, IATF
  • płynna znajomość j. angielskiego
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • mile widziana znajomość wymagań prawnych i wytycznych producentów samochodów użytkowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne
  • umiejętność pracy pod presją czasu 


   Nasz klient oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • premia miesięczna oraz dodatki do wynagrodzenia
  • dodatek do dojazdów
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie kursów językowych, dofinansowanie do letnich wyjazdów dzieci)

Ogłoszenie archiwalne