Real Estate Manager

KRONOSPANO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

KRONOSPAN

Ludwika Waryńskiego 1

Szczecinek

 

Kronospan to światowy lider w produkcji wysokiej jakości produktów drewnopochodnych: płyt budowlanych, meblowych i paneli podłogowych, a także komponentów do ich produkcji, takich jak papier bazowy, żywice i laminaty. Jesteśmy obecni w ponad 40 lokalizacjach na całym świecie. W Polsce posiadamy swoje zakłady w Szczecinie, Szczecinku, Poznaniu, Rudawie, Strzelcach Opolskich, Mielcu, Pustkowie i Jaśle. Obecnie do jednego z naszych zakładów w Szczecinku poszukujemy osoby (k/m) na stanowisko:

Real Estate Manager
Miejsce pracy: Szczecinek
Numer referencyjny: REMSZ 06/2020

Miejsce pracy: Szczecinek

Twoje obowiązki:

  • Strategiczny rozwój nieruchomości polegający na optymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów;
  • Wyszukiwanie gruntów pod inwestycje;
  • Prowadzenie negocjacji;
  • Uzyskiwanie pozwoleń na adaptację gruntów;
  • Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości przemysłowych, handlowych oraz mieszkalnych;
  • Koordynacja inwestycji, modernizacji i renowacji nieruchomości;
  • Weryfikacja i nadzór nad przestrzeganiem procedur administracyjnych;
  • Weryfikacja oraz aktualizacja bazy danych nieruchomości oraz gruntów;
  • Kontakt z urzędami, najemcami;
  • Przygotowywanie przetargów, wybór wykonawców i nadzór nad pracami remontowymi;
  • Prowadzenie procesów likwidacji szkód w zarządzanych nieruchomościach.

Nasze oczekiwania:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego;
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z administracją i/lub zarządzaniem nieruchomościami lub na stanowiskach związanych z budownictwem lub architekturą;
  • Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub prawnicze);
  • Znajomości zagadnień związanych z administrowaniem budynkami;
  • Znajomości praktyk oraz dobrych zasad rynku nieruchomości dla wskazanego obszaru;
  • Otwartości na długofalową współpracę;
  • Otwartości na nowe pomysły i zmiany;
  • Sumienności i dokładności w realizacji powierzonych zadań;
  • Gotowości do podróży służbowych na terenie całego kraju.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w swojej branży;
  • Szkolenia wewnętrzne i wsparcie merytoryczne w okresie wdrożenia;
  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia, w tym umowę o pracę bez okresu próbnego;
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego zgodnie z określonymi predyspozycjami.
“we bring boards to life, and life to boards”

 

Kronospan to światowy lider w produkcji wysokiej jakości produktów drewnopochodnych: płyt budowlanych, meblowych i paneli podłogowych, a także komponentów do ich produkcji, takich jak papier bazowy, żywice i laminaty. Jesteśmy obecni w ponad 40 lokalizacjach na całym świecie. W Polsce posiadamy swoje zakłady w Szczecinie, Szczecinku, Poznaniu, Rudawie, Strzelcach Opolskich, Mielcu, Pustkowie i Jaśle. Obecnie do jednego z naszych zakładów w Szczecinku poszukujemy osoby (k/m) na stanowisko:

Real Estate Manager
Miejsce pracy: Szczecinek
Numer referencyjny: REMSZ 06/2020

Twoje obowiązki:

  • Strategiczny rozwój nieruchomości polegający na optymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów;
  • Wyszukiwanie gruntów pod inwestycje;
  • Prowadzenie negocjacji;
  • Uzyskiwanie pozwoleń na adaptację gruntów;
  • Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości przemysłowych, handlowych oraz mieszkalnych;
  • Koordynacja inwestycji, modernizacji i renowacji nieruchomości;
  • Weryfikacja i nadzór nad przestrzeganiem procedur administracyjnych;
  • Weryfikacja oraz aktualizacja bazy danych nieruchomości oraz gruntów;
  • Kontakt z urzędami, najemcami;
  • Przygotowywanie przetargów, wybór wykonawców i nadzór nad pracami remontowymi;
  • Prowadzenie procesów likwidacji szkód w zarządzanych nieruchomościach.

Nasze oczekiwania:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego;
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z administracją i/lub zarządzaniem nieruchomościami lub na stanowiskach związanych z budownictwem lub architekturą;
  • Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub prawnicze);
  • Znajomości zagadnień związanych z administrowaniem budynkami;
  • Znajomości praktyk oraz dobrych zasad rynku nieruchomości dla wskazanego obszaru;
  • Otwartości na długofalową współpracę;
  • Otwartości na nowe pomysły i zmiany;
  • Sumienności i dokładności w realizacji powierzonych zadań;
  • Gotowości do podróży służbowych na terenie całego kraju.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w swojej branży;
  • Szkolenia wewnętrzne i wsparcie merytoryczne w okresie wdrożenia;
  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia, w tym umowę o pracę bez okresu próbnego;
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego zgodnie z określonymi predyspozycjami.

Ogłoszenie archiwalne