Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.12.2018

    Your duties Answering telephone calls, taking down messages, responding to questions and directing callers to appropriate parties as necessary Providing a high quality internal and external client service Providing supplementary and catering...

  • Warszawa, mazowieckie 14.12.2018

    Opis stanowiska: obsługa administracyjno-organizacyjna recepcji koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji obsługa korespondencji, przesyłek kurierskich oraz rozmów telefonicznych kontrola i opis faktur...

  • o firmie

    Nowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie 13.12.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Koordynacja pracy recepcji. Zarządzanie projektami administracyjnymi. Przygotowywanie dokumentów/umów. Monitoring oraz gospodarowanie budżetem administracyjnym; opis i akceptacja...

  • Łódź (okolice), Lućmierz-Las (pow. zgierski), łódzkie 11.12.2018

    Zakres odpowiedzialności: Wsparcie codziennej pracy Dyrektora Zakładu, m.in. przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji, prowadzenie kalendarza spotkań etc. Koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji w firmie oraz archiwizacja...

  • Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Szukamy osoby na stanowisko Office Assistant/ Receptionist. Idealna osoba uwielbia porządek, jest świetnym organizatorem, ma oko do usprawnień i nie lubi się nudzić. Osoba na tym stanowisku dołączy do 3 osobowego zespołu administracyjnego. Zakres...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    recepcjonista - asystent ds. administracji

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 07.12.2018

    Your role will be: Welcoming guests, identifying the aim of their visit, redirecting them to relevant parties and managing meetings. Managing company email and reception telephone. Managing documents, including post. Managing building and office...