Oferta pracy

Informujemy, że Administratorem danych jest Szymańczyk Roman Deresz Kancelaria Adwokacka Spółka Partnerska z siedzibą w Warszawie przy ul. A. Wejnerta 28A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Szymańczyk Roman Deresz Kancelaria Adwokacka Sp. p.

Recepcjonista/-ka - Asystent/-ka Biura w Kancelarii Prawnej

Szymańczyk Roman Deresz Kancelaria Adwokacka Sp. p.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 13 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa recepcji i sekretariatu ogólnego: odbieranie telefonów, łączenie rozmów, przekazywanie wiadomości, monitorowanie obecności prawników.

  • Zarządzanie obiegiem korespondencji (przyjmowanie oraz dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadawanie listów, etc.) i innych dokumentów spółki oraz ich rejestrowanie w systemie.

  • Przyjmowanie i obsługa gości wedle ustalonego standardu.

  • Działania z zakresu zarządzania biurem, np. monitorowanie zużycia artykułów biurowych i ich zamawianie, współpraca z ekipami technicznymi budynku, nadzór nad pracami gospodarczymi w budynku (ogrodnik, elektryk, gazownik, itp.), zgłaszanie usterek, monitorowanie stanu sprzętów w biurze (drukarek, xero, sprzęt AGD).

  • Wsparcie Office Managera w zleconych zadaniach administracyjnych i marketingowych.

  • Wsparcie Dyrektora Finansowego w prostych pracach np. przygotowanie zestawienia faktur, kopiowanie dokumentów finansowych, kontakt z biurem księgowym.

  • Prace biurowe: kopiowanie, skanowanie, archiwizacja, edycja dokumentów, przygotowywanie prezentacji.

  • Dbałość o estetyczny wygląd biura.

Nasze wymagania

  • Preferowane wykształcenie wyższe - licencjat lub ukończone studium sekretarskie

  • Konieczne doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej

  • Dobra znajomość MS Office i sprawna obsługa urządzeń biurowych

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne

  • Umiejętność ustalania priorytetów i domykania spraw

  • Samodzielność i skuteczność

  • Kultura osobista

  • Profesjonalny wygląd

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 10-18

  • Pracę w profesjonalnym i zgranym zespole (ok. 20 osób)

  • Otwartą atmosferę i przyjazną kulturę organizacyjną

  • Dogodną lokalizację, blisko stacji metra Wierzbno

  • Biuro w klimatycznej willi otoczonej zielenią

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.

Szymańczyk Roman Deresz Kancelaria Adwokacka Sp. p.

Obecnie poszukujemy zaradnej i rzetelnej osoby na stanowisko Recepcjonisty/-ki - Asystent/-ki Biura w Kancelarii prawnej Szymańczyk Roman Deresz Kancelaria Adwokacka Sp.p.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV aktualnej klauzuli, zgodnej z RODO.