nazwa.pl

Recepcjonista/ka

nazwa.plO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    15 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista
nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. Firma jest także liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają przedsiębiorcom rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
 
 Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1.000.000 Klientów, rejestrując ponad 4.000.000 domen i uruchamiając ponad 500.000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie, dostarczając zaawansowane technicznie rozwiązania, z wykorzystaniem najnowszych światowych technologii. W 2019 roku spółka została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora usługi kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski, polegającej na prowadzeniu autorytatywnego serwera DNS.
 
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
 
Szukamy ludzi otwartych, którzy z entuzjazmem podchodzą do wyznaczonych zadań. Jeżeli jesteś taką osobą i chcesz zdobywać nową wiedzę, dołącz do Nas!
Recepcjonista/ka
Miejsce pracy: Kraków

Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną i wielozadaniową, która lubi różnorodność oraz pracę z ludźmi to właśnie Ciebie szukamy do naszego zespołu!

JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:

  • pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwości rozwoju w największej Firmie w branży rejestracji domen i usług hostingowych, w Europie Środkowo-Wschodniej
  • udział w budowaniu wartości Firmy
  • profesjonalny proces wdrożenia
  • stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń
  • elastyczną formę i godziny współpracy
  • pakiet benefitów pracowniczych

PROFIL KANDYDATA:

  • umiesz obsługiwać podstawowe urządzenia biurowe
  • bardzo dobrze organizujesz swoją pracę i umiesz wyznaczać priorytety
  • dbasz o wysoką jakość wykonywanej pracy (sumienność, dokładność, rzetelność, terminowość)
  • umiesz pracować pod presją czasu
  • cechuje cię komunikatywność i otwartość na współpracę
  • jesteś osobą dyspozycyjną i zaangażowaną
  • znasz pakiet MS Office od strony praktycznej
  • komunikatywnie znasz język angielski
  • Twoim dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku

ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:

  • dbanie o dobry wizerunek firmy oraz prawidłowy obieg informacji
  • przyjmowanie gości i kontrahentów firmy oraz obsługa spotkań biznesowych
  • dbanie o wygląd recepcji, sal konferencyjnych oraz biura Zarządu
  • organizacja podróży służbowych pod względem formalnym i logistycznym
  • prowadzenie rejestru delegacji firmowych
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie (ewidencja, dystrybucja
    i archiwizacja)
  • przygotowywanie pism do kontrahentów
  • obsługa urządzeń biurowych
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz spożywcze (monitorowanie stanów magazynowych)
Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj!

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej online dostępnej po kliknięciu w przycisk APLIKUJ. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów, dostępna jest na stronie ankiety rekrutacyjnej.

nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. Firma jest także liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają przedsiębiorcom rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
 
 Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1.000.000 Klientów, rejestrując ponad 4.000.000 domen i uruchamiając ponad 500.000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie, dostarczając zaawansowane technicznie rozwiązania, z wykorzystaniem najnowszych światowych technologii. W 2019 roku spółka została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora usługi kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski, polegającej na prowadzeniu autorytatywnego serwera DNS.
 
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
 
Szukamy ludzi otwartych, którzy z entuzjazmem podchodzą do wyznaczonych zadań. Jeżeli jesteś taką osobą i chcesz zdobywać nową wiedzę, dołącz do Nas!
Recepcjonista/ka

Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną i wielozadaniową, która lubi różnorodność oraz pracę z ludźmi to właśnie Ciebie szukamy do naszego zespołu!

JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:

  • pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwości rozwoju w największej Firmie w branży rejestracji domen i usług hostingowych, w Europie Środkowo-Wschodniej
  • udział w budowaniu wartości Firmy
  • profesjonalny proces wdrożenia
  • stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń
  • elastyczną formę i godziny współpracy
  • pakiet benefitów pracowniczych

PROFIL KANDYDATA:

  • umiesz obsługiwać podstawowe urządzenia biurowe
  • bardzo dobrze organizujesz swoją pracę i umiesz wyznaczać priorytety
  • dbasz o wysoką jakość wykonywanej pracy (sumienność, dokładność, rzetelność, terminowość)
  • umiesz pracować pod presją czasu
  • cechuje cię komunikatywność i otwartość na współpracę
  • jesteś osobą dyspozycyjną i zaangażowaną
  • znasz pakiet MS Office od strony praktycznej
  • komunikatywnie znasz język angielski
  • Twoim dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku

ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:

  • dbanie o dobry wizerunek firmy oraz prawidłowy obieg informacji
  • przyjmowanie gości i kontrahentów firmy oraz obsługa spotkań biznesowych
  • dbanie o wygląd recepcji, sal konferencyjnych oraz biura Zarządu
  • organizacja podróży służbowych pod względem formalnym i logistycznym
  • prowadzenie rejestru delegacji firmowych
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie (ewidencja, dystrybucja
    i archiwizacja)
  • przygotowywanie pism do kontrahentów
  • obsługa urządzeń biurowych
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz spożywcze (monitorowanie stanów magazynowych)
Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj!

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej online dostępnej po kliknięciu w przycisk APLIKUJ. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów, dostępna jest na stronie ankiety rekrutacyjnej.

Ogłoszenie archiwalne