Oferta pracy

Recepcjonista/-ka w Kancelarii Prawniczej

Peterka & Partners Kancelaria Prawnicza sp. k.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Pełny etat
  • Specjalista

Stale rozwijająca się międzynarodowa kancelaria prawna z siedzibą w Warszawie
poszukuje Kandydatów/-tek do pracy na stanowisku:

Recepcjonista/-ka w Kancelarii Prawniczej

Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie głównie należało:

  • Bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów Kancelarii
  • Właściwa organizacja pracy recepcji
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w Kancelarii
  • Prowadzenie kalendarza spotkań
  • Bieżące wsparcie administracyjne dla pracowników Kancelarii
  • Zarządzanie dokumentacją, jej archiwizacja, skanowanie i niszczenie zgodnie z wytycznymi
  • Monitorowanie zużycia oraz zamawianie art. biurowych, spożywczych i gospodarczych
  • Organizacja spotkań i podróży służbowych
  • Przygotowywanie, zbieranie dokumentacji prawnej
  • Wyszukiwanie informacji prawnych
  • Załatwianie spraw osobiście w imieniu prawników, w tym wizyty w urzędach, sądach, u notariuszy oraz biurach tłumaczeń

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość zagadnień prawniczych
  • Doskonałe zdolności organizacyjne
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych (pakiet MS Office)
  • Sumienność, rzetelność, dokładność
  • Wysoka kultura osobista i biznesowa
  • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dyspozycyjność w godzinach 08:30 - 16:30 oraz 10:30 - 18:30 (zamiennie)

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w renomowanej Kancelarii Prawnej
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Umowę o pracę

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy