recepcjonista/ka

Randstad Polska (Oddział Warszawa Mokotów)O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Asystent

Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.

Randstad, oddział Mokotów, dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy farmaceutycznej, poszukuje osoby zainteresowanej pracą jako:

recepcjonista/ka
Nr ref.: 13840
Praca stała
Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • bezpośrednia i telefoniczna obsługa gości i pracowników firmy
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej w tym przesyłek kurierskich, dystrybucja
  • faksów i prasy
  • zamawianie artykułów biurowych i spożywczych
  • zamawianie biletów i zakwaterowania dla pracowników w ramach podróży służbowych
  • pomoc w zakresie obsługi administracyjnej biura

Oczekiwania:

  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • doświadczenie w pracy na recepcji 
  • wykształcenie wyższe
  • dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • wysoka kultura osobista z otwarciem na ludzi, nastawieniem na współpracę w zespole i pomoc
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa i rzetelność w wykonywaniu obowiązków i rozwiązywaniu problemów

Oferta:

  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju w międzynarodowym środowisku
  • praca w przyjaznej atmosferze
  • możliwość stałej współpracy po okresie próbnym
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

 




Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.

Randstad, oddział Mokotów, dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy farmaceutycznej, poszukuje osoby zainteresowanej pracą jako:

recepcjonista/kaNumer ref.: 13840

Zakres obowiązków:

  • bezpośrednia i telefoniczna obsługa gości i pracowników firmy
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej w tym przesyłek kurierskich, dystrybucja
  • faksów i prasy
  • zamawianie artykułów biurowych i spożywczych
  • zamawianie biletów i zakwaterowania dla pracowników w ramach podróży służbowych
  • pomoc w zakresie obsługi administracyjnej biura

Oczekiwania:

  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • doświadczenie w pracy na recepcji 
  • wykształcenie wyższe
  • dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • wysoka kultura osobista z otwarciem na ludzi, nastawieniem na współpracę w zespole i pomoc
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa i rzetelność w wykonywaniu obowiązków i rozwiązywaniu problemów

Oferta:

  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju w międzynarodowym środowisku
  • praca w przyjaznej atmosferze
  • możliwość stałej współpracy po okresie próbnym
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy