Ta oferta pracy jest nieaktualna od 275 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Recepcjonistka/Asystentka w Dziale Administracji

  • Katowice, śląskie
  • Specjalista
  • 16.08.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    TMF to inspirujące środowisko pracy, pełne wyzwań projekty, idealnie dopasowane szkolenia oraz monitorowany rozwój kariery. Podejmij wyzwanie i zacznij z nami swoją przygodę w finansach!

    Co nas wyróżnia? Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją z entuzjastyczną i międzynarodową kadrą pracowniczą. Dzięki naszemu globalnemu dziedzictwu i lokalnej wiedzy świadczymy naszym Klientom usługi z których jesteśmy dumni. TMF Group to globalna firma outsourcingowa posiadająca 120 biur w 80 krajach, zatrudniająca ponad 6000 pracowników. Sekret naszej firmy to: właściwie dobrani pracownicy, doskonała komunikacja oraz wspaniała atmosfera. Zakres działalności TMF obejmuje: usługi księgowe, płacowe, kadrowe, administracyjne, usługi menadżerskie, usługi podnajmu oraz koordynacji usług globalnych. Poznaj nas na: www.tmf-group.com

    Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko:

    Recepcjonistka/Asystentka w Dziale Administracji
    Miejsce pracy: Katowice

    Osoba, której szukamy stanie się integralną częścią  firmy  poprzez aktywne uczestnictwo w realizacji zadań na recepcji. Idealny kandydat powinien wyróżniać się skrupulatnością i zwracać uwagę na szczegóły, posiadać znakomite umiejętności organizacyjne, być w stanie pracować pod presją czasu, współpracować z przełożonymi.Jaka będzie Twoja rola w naszej firmie?

    Jaka będzie Twoja rola w naszej firmie?

    • Obsługa recepcji
    • Gromadzenie i przetwarzanie danych (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)
    • Pomoc w bieżącym raportowaniu (MS Excel)
    • Koordynacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
    • Realizacja zewnętrznych zadań biura (bank, urząd, notariusz)
    • Kontakt z administratorem budynku
    • Odpowiedzialność za przestrzeń biurową
    • Koordynacja zakupów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura (kontakt z dostawcami)
    • Koordynacja spotkań z Klientami (sale konferencyjne, catering i inne)
    • Kontaktowanie się z klientem.

    Czego oczekujemy?

    • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny);
    • Dobrej znajomości MS Office;
    • Doskonałej organizacji pracy;
    • Pewności siebie;
    • Samodzielności;
    • Komunikatywności;
    • Zdolności interpersonalnych;
    • Umiejętności pracy pod presją czasu;
    • Zdolności analitycznych.

    Co oferujemy?

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie;
    • Zajęcia językowe na terenie biura;
    • Solidne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych;
    • Dogodną lokalizację w centrum Katowic;
    • Przyjazną atmosferę;
    • Prywatną opiekę medyczną;
    • Dofinansowanie do karnetów na zajęcia sportowe.

    Dołącz do nas!

    Prosimy o przesłanie aktualnego CV na adres:  

    praca.katowice@tmf-group.com

    W tytule wiadomości prosimy umieścić nazwę stanowiska. Prosimy o dodanie klauzuli:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr. 113, poz. 883).