Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji

Sonko Sp. z o.o.

Sonko Sp. z o.o.

Magazynowa 5

Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa gości firmy oraz spotkań.

  • Wsparcie procesów administracyjno-organizacyjnych.

  • Nadzór nad prawidłowym działaniem i zaopatrzeniem biura.

  • Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów.

  • Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

  • Obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej.

  • Współpraca z firmami kurierskimi i dostawcami usług.

  • Obsługa urządzeń biurowych.

  • Współpraca z innymi działami w zakresie zadań administracyjnych.

  • Administrowanie flotą samochodową.

  • Dbanie o właściwy wizerunek firmy.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.

  • Minimum średnie wykształcenie.

  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

  • Zdolności organizacyjne.

To oferujemy

  • Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

  • Zatrudnienie na pełny etat, na umowę o pracę.

  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.

  • Samodzielność w działaniu.

  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie i NNW, karta Multisport, świadczenia świąteczne, bilety na wydarzenia kulturalno-sportowe, paczki mikołajkowe dla dzieci.