Ta oferta pracy jest nieaktualna od 116 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Recepcjonistka/Recepcjonista

  • Warszawa, Radom, mazowieckie
  • Asystent
  • 2018-01-29

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy. Tylko w 2015 r. Spring Professional przeprowadził rekrutację 36 tysięcy osób na stanowiska w grupie średniej i wyższej kadry kierowniczej na całym świecie.

    Nasz klient międzynarodowa korporacja poszukuje do swoich struktur:

     

     

    Asystent/Asystentka biura

    MH/REC/022018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało przede wszystkim:

     

    • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie,

    • obsługa centrali telefonicznej,

    • odbieranie i przekazywanie informacji dla pracowników,

    • przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja poczty przychodzącej do firmy,

    • przygotowywanie i ewidencja korespondencji wychodzącej,

    • nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich (współpraca z firmami kurierskimi, formułowanie ew. reklamacji),

    • przygotowywanie sal konferencyjnych do spotkań,

    • przyjmowanie gości do sal konferencyjnych,

    • rezerwacje taksówek i biletów kolejowych dla pracowników biura,

    • rezerwacje pokoi hotelowych według przyjętych standardów,

    • monitorowanie stanu art. spożywczych i biurowych,

    • obsługa platform zakupowych, wewnętrznych systemów finansowych,

    • wsparcie działu HR w pracach administracyjnych.

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • dyspozycyjności – PRACA OD ZARAZ!,

    • wykształcenia min. średniego,

    • bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (przyjmowanie rozmów telefonicznych z zagranicy oraz gości zagranicznych) - warunek konieczny,

    • doświadczenia w pracy biurowej – min. 1 rok,

    • biegłej umiejętności obsługi komputera, urządzeń biurowych,

    • wysokiego poziomu zaangażowania w powierzone zadania,

    • bardzo dobrej organizacji pracy,

    • komunikatywności,

    • wysokiej kultury osobistej,

    • umiejętności pracy samodzielnej, bez stałego nadzoru.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.