Oferta pracy

W rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rozporządzenie ogólne o ochronie danych, dalej „RODO”) administratorem danych osobowych udostępnionych w niniejszej korespondencji jest właściciel Hotelu Partner - Agmet Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Marywilska 22, 03-228 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000320030, posiadająca REGON: 012155779, NIP: 5241670271. W związku z przetwarzaniem danych osobowych udostępnionych w niniejszej korespondencji przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do żądania przeniesienia danych. Zapytania dotyczące danych osobowych należy przesyłać na adres mailowy [email protected]
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Recepcjonistka / Recepcjonista

AGMET Sp. z o.o. Sp. komandytowaO firmie

  • Marywilska 16, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 3 dni
    do: 25 cze 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

AGMET Sp. z o.o. Sp. komandytowa

Marywilska 16

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Gości hotelowych

  • Dokonywanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie Gości

  • Rozliczanie pobytów, wystawianie faktur

  • Udzielanie niezbędnych informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących potrzeb Gości

  • Prezentacja oferty hotelu

  • Współpraca z innymi działami

  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Nasze wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na wyżej wymienionym stanowisku

  • Znajomość programów hotelowych (znajomość systemu Fidelio będzie dodatkowym atutem)

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie

  • Min. dobra znajomość języka angielskiego

  • Wysoka kultura osobista, miła aparycja

  • Bardzo dobra organizacja pracy

  • Zaangażowanie, komunikatywność, podzielność uwagi, asertywność

  • Znajomość pakietu MS Office

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Elastyczny grafik

  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji

  • Niezbędne szkolenia

  • Wyżywienie na preferencyjnych warunkach

  • Możliwość korzystania z ZFŚS

  • Miłą atmosferę w pracy

  • Benefity

  • elastyczny czas pracy

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje