Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Recepcjonistka / Recepcjonista

Ars Estetica Klinika Medycyny Estetycznej i LaseroterapiiO firmie

3 4214 120 brutto / mies.
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii Ars Estetica ugruntowała swoją pozycję, znajdując się na liście pięciu najlepszych klinik w Polsce. To miejsce, w którym cele stawia się bardzo wysoko, co stanowi stymulację dla ciągłego rozwoju. 

Ars Estetica to przede wszystkim wykwalifikowana kadra i najbardziej zaawansowane technologie. Zespół tworzą chirurdzy naczyniowi i plastyczni wykładający w kraju i zagranicą, autorzy wielu publikacji, certyfikowani lekarze medycyny estetycznej, należący do Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging oraz management, wprowadzający do firmy rozwiązania, które utrzymują jej standard na najwyższym światowym poziomie.

Klinika oferuje pełen zakres zabiegów medycyny estetycznej, chirurgii estetycznej oraz laseroterapii w dwóch dostępnych jednostkach - w Warszawie, przy ul. Jaktorowskiej 5/U1 oraz we Wrocławiu, przy ulicy Powstańców Śląskich 56a/2 (vis a vis SkyTower).

Obie kliniki dysponują szerokim spektrum urządzeń przeznaczonych do nieinwazyjnej poprawy struktury skóry oraz modelowania sylwetki. W trosce o bezpieczeństwo i komfort pacjentów, klinika wyposażona jest wyłącznie w oryginalne i innowacyjne systemy laserowe, za sprawą których możliwe jest osiągnięcie doskonałych rezultatów.

Recepcjonistka / Recepcjonista

Osoba zatrudniona  będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez Klinikę, profesjonalną bieżącą obsługę pacjenta, udzielanie podstawowych informacji na temat wykonywanych procedur medycznych oraz sumienne wykonywanie prac administracyjno – biurowych.

Obowiązki:

  • Telefoniczne rejestrowanie oraz informowanie pacjentów
  • Dokonywanie wpisów do terminarza, prowadzenie dokumentacji medycznej, informowanie o niej pacjentów i personel
  • Prowadzenie terminarza w formie elektronicznej
  • Obsługa pacjenta
  • Obsługa recepcji
  • Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji
  • Bieżące prace administracyjne
  • Ewidencja i nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, korespondencji i informacji w firmie
  • Współpraca z lekarzami i pozostałym personelem medycznym
  • Ścisła współpraca z managerem kliniki w nakreślaniu i wprowadzaniu strategii oraz wsparcie w realizacji działań z zakresu public relations

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wysoka kultura osobista i empatia
  • Elokwencja i pogodne usposobienie
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie w branży medycznej
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Punktualność
  • Dobra organizacja pracy
  • Dobra znajomość środowiska Ms Office
  • Dobra znajomość obsługi komputera

Co oferujemy:

  • Pracę na pełny etat – umowa o pracę lub inna preferowana przez kandydata forma zatrudnienia
  • Wynagrodzenie 3421 - 4120 zł brutto, w zależności od doświadczenia i kompetencji 
  • Możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych
  • Samodzielność w działaniu
  • Przyjazną atmosferę w ciekawym, ambitnym i ciągle rozwijającym się zespole
  • Szereg szkoleń z zakresu customer relations, media relations oraz autopromocji

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

CV osób nie spełniających powyższych wymagań oraz CV bez zdjęcia nie będą rozpatrywane.

Przed rozmową kwalifikacyjną konieczne jest zapoznanie się z usługami oferowanymi przez klinikę.

Ogłoszenie archiwalne