Ta oferta pracy jest nieaktualna od 266 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Referent ds. obsługi klienta - ecommerce

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 02.08.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Czujesz się w obsłudze klienta tak naturalnie jak ryba w wodzie? Chcesz podjąć wyzwania związane ze sprzedażą telefoniczną i przez internet? Wspaniale! Wzmocnij zatem nasz zespół Customer Service w Krakowie jako

    Referent ds. obsługi klienta / ecommerce

    Czego możesz oczekiwać:

    • Przejmiesz odpowiedzialność za realizację zamówień i obsługę telefoniczną klientów wewnętrznych
    • Będziesz prowadzić profesjonalną obsługę klientów i aktywnie sprzedawać produkty firmy
    • Wsparcie techniczne dla klientów korzystających ze sklepu online będzie stanowić Twoje kolejne zadanie

     

    Co Cię wyróżnia:

    • Doświadczenia w obsłudze klienta / call center / e-commerce
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne i predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon
    • Postawa prokliencka i nastawienie na rozwiązywanie problemów
    • Zainteresowanie produktami technicznymi
    • Wykształcenie min. średnie oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
    • Mile widziana znajomość programu Symfonia Handel lub SAP


    Co zapewniamy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Benefity: opiekę medyczną, karnet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie na życie i zakupy pracownicze
    • Profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
    • Możliwość rozwoju poprzez udział w spotkaniach branżowych i wewnętrznych programach rozwojowych
    • Biuro w dogodnej lokalizacji obok CH Bonarka i dostawę świeżych owoców.

    Kim jesteśmy:

    Zatrudniamy ponad 200 pracowników w całej Polsce. W sprzedaży mamy więcej niż 25.000 produktów dla kompleksowego zaopatrzenia branży motoryzacyjnej, przemysłowej i budowlanej. Stawiamy na bezpośredni kontakt z klientem. Cechuje nas stabilność i wartości charakterystyczne dla przedsiębiorstwa rodzinnego.  Jednocześnie już dziś stawiamy czoła przyszłym wyzwaniom – satysfakcja i cyfryzacja są naszymi priorytetami. Podsumowując: jesteśmy wiodącym europejskim przedsiębiorstwem stawiającym na dystrybucję bezpośrednią i nowoczesne kanały sprzedaży. Tyle oczywistych faktów. Jednak za marką Berner kryje się coś znacznie cenniejszego: eksperci z pasją.


    Jesteś gotów wkroczyć z nami na nowe ścieżki rozwoju? Nie trać więc czasu i aplikuj już dziś.

    Prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z dopiskiem CS 2017 najpóźniej do 02.09.2017 r.


    Berner Polska Sp. z o.o.
    ul. Puszkarska 7j
    30-644  Kraków