Referent ds. obsługi klienta - ecommerce

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-09-04
  • Ważna jeszcze 12 dni (do 2017-10-04)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Czujesz się w obsłudze klienta tak naturalnie jak ryba w wodzie? Chcesz podjąć wyzwania związane ze sprzedażą telefoniczną i przez internet? Wspaniale! Wzmocnij zatem nasz zespół Customer Service w Krakowie jako

Referent ds. obsługi klienta / ecommerce

Czego możesz oczekiwać:

  • Przejmiesz odpowiedzialność za realizację zamówień i obsługę telefoniczną klientów wewnętrznych
  • Będziesz prowadzić profesjonalną obsługę klientów i aktywnie sprzedawać produkty firmy
  • Wsparcie techniczne dla klientów korzystających ze sklepu online będzie stanowić Twoje kolejne zadanie

 

Co Cię wyróżnia:

  • Doświadczenia w obsłudze klienta / call center / e-commerce
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon
  • Postawa prokliencka i nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Zainteresowanie produktami technicznymi
  • Wykształcenie min. średnie oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Mile widziana znajomość programu Symfonia Handel lub SAP


Co zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Benefity: opiekę medyczną, karnet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie na życie i zakupy pracownicze
  • Profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w spotkaniach branżowych i wewnętrznych programach rozwojowych
  • Biuro w dogodnej lokalizacji obok CH Bonarka i dostawę świeżych owoców.

Kim jesteśmy:

Zatrudniamy ponad 200 pracowników w całej Polsce. W sprzedaży mamy więcej niż 25.000 produktów dla kompleksowego zaopatrzenia branży motoryzacyjnej, przemysłowej i budowlanej. Stawiamy na bezpośredni kontakt z klientem. Cechuje nas stabilność i wartości charakterystyczne dla przedsiębiorstwa rodzinnego.  Jednocześnie już dziś stawiamy czoła przyszłym wyzwaniom – satysfakcja i cyfryzacja są naszymi priorytetami. Podsumowując: jesteśmy wiodącym europejskim przedsiębiorstwem stawiającym na dystrybucję bezpośrednią i nowoczesne kanały sprzedaży. Tyle oczywistych faktów. Jednak za marką Berner kryje się coś znacznie cenniejszego: eksperci z pasją.


Jesteś gotów wkroczyć z nami na nowe ścieżki rozwoju? Nie trać więc czasu i aplikuj już dziś.

Prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z dopiskiem CS 2017 najpóźniej do 03.10.2017 r.


Berner Polska Sp. z o.o.
ul. Puszkarska 7j
30-644  Kraków

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się