Oferta pracy

Referent ds. obsługi klienta

CRYSTAL Sp. z o.o.

CRYSTAL Sp. z o.o.

Bolesława Chrobrego 30

Toruń

Twój zakres obowiązków

  • Wystawianie dokumentów handlowych

  • Przyjmowanie zamówień i uzgadnianie terminów ich realizacji

  • Monitorowanie całego procesu od momentu złożenia zamówienia przez kontrahenta do momentu jego realizacji

  • Współpraca i stały kontakt z kontrahentami w tym również monitowanie płatności

  • Dokonywanie wycen ofertowych dla potencjalnych klientów

  • Dbałość o wizerunek firmy w budowaniu trwałych relacji z klientami

  • Proponowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży

Nasze wymagania

  • wykształcenie minimum średnie,

  • minimum 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku

  • doświadczenie w obsłudze programów ERP

  • biegła znajomość pakietu MS Office,

  • samodzielność, dokładność,

  • rzetelność,

  • terminowość,

To oferujemy

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Umowę o pracę

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności

CRYSTAL Sp. z o.o.

Jesteśmy producentem najbezpieczniejszych drzwi pasywnych oraz okien PCV

o ugruntowanej pozycji na rynku.

Nasze produkty dostarczamy do klientów w większości państw Europy.

W związku z dynamicznym rozwojem oraz celem podniesienia jakości obsługi naszych klientów na ternie DACH poszukujemy osoby (lub firmy) na stanowisko:

Referent ds. obsługi klienta

Przewiń do profilu firmy