Ta oferta pracy jest nieaktualna od 284 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Referent ds. obsługi klienta z j. hiszpańskim

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2017-12-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Manpower to globalna firma o prawie 70 letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku Manpower obecny jest od 2001 roku i obecnie posiada prawie 35 oddziałów w całym kraju. Rolą Manpower jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Nasi kandydaci nie ponoszą żadnych opłat, nic nie ryzykują. Mogą za to wiele zyskać - profesjonalne doradztwo oraz wymarzoną pracę.
    Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko:

    Referent ds. obsługi klienta z j. hiszpańskim

    Miejsce pracy: Warszawa | Numer ref.: ROK/037/JFI

    Osoba na tym stanowisku w profesjonalny i uprzejmy sposób będzie dostarczać usługi premium dla wszystkich klientów i aktywnie uczestniczyć w codziennym funkcjonowaniu całego działu.


    Oferujemy:

    • Ciekawą i pełną wyzwań pracę dla marek premium
    • Umowę o pracę na pełny etat
    • Prywatną opiekę medyczną oraz ciekawy pakiet socjalny
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie w oparciu o wysokie standardy pracy
    • Miłą, przyjacielską atmosferę w miejscu pracy

    Opis stanowiska:

    • Profesjonalna obsługa klientów telefonicznie, elektronicznie lub listownie
    • Szybkie reagowanie na zapytania klientów
    • Całościowa obsługa reklamacji ze strony klientów posługujących się tylko językiem hiszpańskim: obsługa administracyjna, zwroty gwarancyjne, wymiany, noty kredytowe, faktury, współpraca z partnerami logistycznymi
    • Pozyskiwanie i umiejętna ocena wszystkich istotnych informacji potrzebnych do rozwiązania zapytań
    • Definiowanie wad i nieprawidłowości w procesach i procedurach w celu jak najefektywniejszego działania – polepszania i usprawniania procesów

    Wymagania:

    • Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego 
    • Doświadczenie w pracy z klientem będzie atutem
    • Zorientowanie na klienta
    • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu 
    • Proaktywność i zorientowanie na realizację celów
    • Znajomość obsługi komputera (MS Office)

    Jesteśmy pracodawcą tworzącym sprzyjające warunki zatrudnienia dla osób z niepełnosprawnością.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Zgodnie z obowiązującym prawem nie pobieramy opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

    Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 68, 00-838 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z ManpowerGroup oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
    Oferta dotyczy pracy stałej
    Agencja zatrudnienia nr 412
    bottomopisopisopisopisopisopisopisopisopis