Oferta pracy

Referent ds. Obsługi Klientów

ENEA Centrum Sp. z o.o.

  • Żwirki i Wigury 7, Gniezno
    Gniezno, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

ENEA Centrum Sp. z o.o.

Żwirki i Wigury 7

Gniezno

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i zawieranie/aktualizacji umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych;

  • Realizacja działań marketingowych;

  • Składanie ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych z ofert Grypy Enea w zakresie przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań;

  • Utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych;

  • Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji;

  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea;

  • Wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami;

  • Przestrzeganie właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów;

  • Przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi, zgłoszenia i wnioski dot. świadczenia usług dystrybucji zgłaszane przez Klientów;

  • Przyjmowanie dokumentów (wniosków, oświadczeń, zgłoszeń) ich weryfikacja oraz przekazywanie do realizacji.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą Klienta,

  • Wykształcenie minimum średnie,

  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży,

  • Orientacja na realizację celów sprzedażowych,

  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office,

  • Komunikatywność,

  • Pozytywne nastawienie,

  • Odporność na stres.

Mile widziane

  • Znajomość systemów SKOK-O/SKOK-D,

  • Umiejętność obsługi systemów bilingowych.

Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2022r.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.