Oferta pracy
Nr ref: 129/2021
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Referent ds. Obsługi Klientów

ENEA Centrum Sp. z o.o.

  • Gorzów Wielkopolski

    Gorzów Wielkopolski, lubuskie
  • ważna jeszcze 17 dni
    do: 12 lut 2022
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie, zawieranie i aktualizacja umów sprzedaży dystrybucyjnych i umów kompleksowych.

  • Rozwiązywanie umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych.

  • Realizacja działań marketingowych, składanie ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych z ofert Grupy Enea w zakresie przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań.

  • Utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych.

  • Wyjaśnienie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami.

  • Przestrzeganie właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów poprzez przygotowywanie dokumentów, przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi, zgłoszenia i wnioski dot. świadczenia usług dystrybucji zgłaszane przez Klientów.

  • Zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji, udzieleniu odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie;

  • Doświadczenie przy bezpośredniej obsłudze klienta, sprzedaży produktów lub usług;

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;

  • Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne;

  • Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy;

  • Odporność na stres.

Mile widziane

  • Znajomość systemów bilingowych SKOK-O/D;.

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Przewidywany termin zatrudnienia: luty 2022 r.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.