Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Referent ds. Obsługi Klientów

  • Świebodzin, lubuskie
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 2019-08-07

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupa Enea to nowoczesny Pracodawca, wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządzamy pełnym łańcuchem wartości: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę Klienta. Odpowiadamy za bezpieczne dostawy energii do 2,5 mln Klientów. Zatrudniamy ponad 15 tysięcy silnie zmotywowanych ludzi, z pasją realizujących swoje zadania. Naszymi wartościami są: uczciwość, odpowiedzialność, kompetencja i bezpieczeństwo. Jeżeli jesteś osobą nastawioną na realizację celów, potrafisz pracować w zespole, a przy tym profesjonalnie podchodzisz do swoich obowiązków, złóż swoją aplikację, bo właśnie takich osób szukamy.

    Więcej o nas na www.enea.pl

    Enea Centrum Sp. z o. o. DEP. Obsługi Klientów/Pion Obsługi Klientów/BOK Świebodzin poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

    Referent ds. Obsługi Klientów
    Miejsce pracy –  Świebodzin

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe, ewentualnie średnie,
    • Doświadczenie przy bezpośredniej obsłudze klienta/sprzedaży, sprzedaż produktów i usług,
    • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera/znajomość technik sprzedaży,
    • znajomość systemów bilingowych SKOK O i SKOK D.

    Zadania wykonywane przez pracownika polegać będą na:

    • przygotowywaniu i zawieraniu/aktualizacji umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych,
    • rozwiązywaniu umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych,
    • realizacji działań marketingowych,
    • składaniu ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych z ofert Grupy Enea w zakresie przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań,
    • utrzymywaniu pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych,
    • zapewnieniu jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji,
    • udzieleniu odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea,
    • wyjaśnieniu kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami.
    Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2019

    Kandydaci mogą przesyłać oferty w terminie do 20.08.2019 r.

    Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Jeżeli załączając swoją aplikację CV:

    1. zamieszcza Pan/Pani w CV i/lub liście motywacyjnym inne dane osobowe niż obejmujące: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

    2. w dokumentach rekrutacyjnych zamieszcza Pan/Pani z własnej inicjatywy dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO np. stan zdrowia, przekonania religijne, przynależność do związków zawodowych.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

    „Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub w liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”

    Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    Informacja Administratora danych:

    [Administrator Danych Osobowych] Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ENEA Centrum Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Górecka 1, 60-201 Poznań.

    [Inspektor Ochrony Danych] Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: [email protected]

    [Cel i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe zawarte w CV i/lub liście motywacyjnym (dalej: dokumenty aplikacyjne) będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podstawami prawnymi przetwarzania Pana/Pani osobowych jest:

    a. zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
    b. podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
    c. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń pomiędzy Panem/Panią a Administratorem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

    Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji.

    [Odbiorcy danych osobowych] Administrator może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi prawne, dostawcom usług lub produktów działającym w jego imieniu, w szczególności podmiotom świadczącym dla Administratora usługi IT, HR, serwisowe, agencyjne, administracyjne.

    [Czas przechowywania danych] Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji, po czym zostaną zniszczone.

    [Pana/Pani prawa] Posiada Pan/Pani prawo żądania:

    a) dostępu do treści swoich danych - w granicach art. 15 RODO;

    b) ich sprostowania – w granicach art. 16 RODO;

    c) ich usunięcia - w granicach art. 17 RODO;

    d) ograniczenia przetwarzania - w granicach art. 18 RODO;

    e) przenoszenia danych - w granicach art. 20 RODO;

    f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - w granicach art. 21 RODO;

    g) cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli Administrator przetwarza je na podstawie Pana/Pani zgody.

    Realizacja praw, o których mowa powyżej, może odbywać się poprzez przeslanie swoich żądań Inspektorowi Ochrony Danych na adres e-mail: [email protected] .

    Przysługuje Panu/Pani również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

    aplikuj