FF Fracht Sp. z o.o.

Referent ds. rozliczeń

FF Fracht Sp. z o.o.O firmie

FF Fracht Sp. z o.o.

Stefana Batorego 28/32

Gdynia

FF Fracht Sp. z o.o. jest renomowaną firmą z branży transportowej, spedycyjnej i logistycznej złożonej z ciekawego zespołu ludzi uzupełniających się wzajemnie wiedzą i doświadczeniem. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Referent ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Gdynia

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Rozliczanie kosztów, weryfikacja faktur kosztowych,
  • Komunikacja z kontrahentami w zakresie rozrachunków,
  • Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • Wystawianie faktur przychodowych
  • Kompletowanie i weryfikacja dokumentów przewozowych
  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej

Od osób aplikujących na to stanowisko oczekujemy:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Min. 1 rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku,
  • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
  • Znajomość zagadnień związanych z finansami firmy,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość branży TSL będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Gwarancję stabilnego zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Doskonalenia wiedzy i kompetencji oraz rozszerzenia kwalifikacji zawodowych,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pakiet socjalny (karnety sportowe, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna),
  • Przyjazną atmosferę;

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

FF Fracht Sp. z o.o. jest renomowaną firmą z branży transportowej, spedycyjnej i logistycznej złożonej z ciekawego zespołu ludzi uzupełniających się wzajemnie wiedzą i doświadczeniem. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Referent ds. rozliczeń

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Rozliczanie kosztów, weryfikacja faktur kosztowych,
  • Komunikacja z kontrahentami w zakresie rozrachunków,
  • Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • Wystawianie faktur przychodowych
  • Kompletowanie i weryfikacja dokumentów przewozowych
  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej

Od osób aplikujących na to stanowisko oczekujemy:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Min. 1 rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku,
  • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
  • Znajomość zagadnień związanych z finansami firmy,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość branży TSL będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Gwarancję stabilnego zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Doskonalenia wiedzy i kompetencji oraz rozszerzenia kwalifikacji zawodowych,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pakiet socjalny (karnety sportowe, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna),
  • Przyjazną atmosferę;

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy