Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Referent ds. zakupów

Elbest sp. z o.o

  • 1 Maja 63, Bełchatów
    Bełchatów, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Elbest sp. z o.o

1 Maja 63

Bełchatów

Twój zakres obowiązków

  • organizowanie i prowadzenie procesu udzielenia zamówień niepublicznych,

  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi, jednostkami organizacyjnymi Elbest sp. z o.o. i Grupy Kapitałej Polskiego Holdingu Hotelowego, inicjatorami postępowania oraz jednostkami organizacyjnymi,

  • zapewnienie legalności, transparentności, rzetelności oraz terminowości czynności w przebiegu prac w postępowaniach o udzielenie zamówień,

  • przygotowanie zleceń dla Wykonawców, tekstów projektów umów, negocjowanie wszystkich istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia okoliczności wynikających ze specyfikacji zamówienia w ramach kompetencji określonych w procedurach wewnętrznych,

  • opracowywanie protokołów z realizacji prowadzonych postępowań,

  • sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami, ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem,

  • przygotowanie dokumentów wymaganych w związku z postępowaniem wyjaśniającym lub kontrolą udzielania zmówień prowadzonych przez organ/ instytucję uprawnioną do tej kontroli,

  • systematyczna archiwizacja wszystkich dokumentów związanych z prowadzonymi postępowaniami zakupowymi,

  • wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie zajmowanego stanowiska oraz wszelkich prac związanych z pracą Biura Zakupów i nie są sprzeczne z prawem.

Nasze wymagania

  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w służbach zakupowych lub doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań zakupowych, realizacji umów,

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne/ administracyjne,

  • kierunek preferowany: prawo, administracja lub pokrewne, ekonomia,

  • biegła znajomość narzędzi pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word,

  • umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz sprawne działanie pod presją czasu,

  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,

  • zaangażowanie, samodzielność I rzetelność,

  • ogólna znajomość przepisów obowiązującego prawa.