Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Referent w Wydziale Kontroli i Realizacji Umów

Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki BudżetowejO firmie

  • Wadowicka 6
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej

Wadowicka 6

Kraków

Jako jednostka sektora finansów publicznych, wykonuje wyodrębnione zadania pomocnicze na rzecz sądów powszechnych i innych jednostek podległych Ministerstwu Sprawiedliwości. Głównym przedmiotem działalności jest przygotowywanie, prowadzenie oraz nadzór nad zamówieniami publicznymi, udzielanymi przez Sąd Apelacyjny w Krakowie jako Zamawiający wskazany przez Ministra Sprawiedliwości. Realizowane zamówienia publiczne obejmują:

  • dostawy towarów - energii elektrycznej, paliw napędowych do samochodów oraz kart flotowych, papieru, prasy, materiałów biurowych, samochodów osobowych i ciężarowych oraz innych towarów;
  • dostawy usług - telefonii stacjonarnej, telefonii komórkowej, ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych oraz usług pocztowych i kurierskich oraz innych usług.
Referent w Wydziale Kontroli i Realizacji Umów

ZADANIA:

  • sporządzanie raportów, zestawień oraz analiz wykonywanych w komórce organizacyjnej
  • wprowadzanie danych do systemów informatycznych
  • dbanie o właściwy obieg dokumentacji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z wewnętrznymi procedurami (przyjmowanie, ewidencjonowanie, kopiowanie, archiwizowanie, wysyłanie)
  • zakładanie teczek aktowych, rejestrowanie spraw oraz prowadzenie właściwych rejestrów kancelaryjnych
  • przygotowywanie projektów pism, referencji, notatek ze spotkań 
  • czuwanie nad kompletnością dokumentacji
  • przygotowywanie cyklicznych sprawozdań z realizacji umów nadzorowanych w komórce organizacyjnej
  • uzupełnianie informacji oraz kontrolowanie terminów w prowadzonych rejestrach
  • przekazywanie zakończonych spraw do archiwum zakładowego
  • obsługa urządzeń biurowych oraz dbanie o właściwe zaopatrzenie wydziału w materiały biurowe

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe drugiego stopnia
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza MS Excel i MS Word (zakres umiejętności będzie weryfikowany podczas testów rekrutacyjnych)
  • umiejętność pracy z dużą ilością danych oraz ich analizowania
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu Prawa Zamówień Publicznych, Kodeksu Cywilnego (w szczególności zagadnienia dotyczące Umów)
  • doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem
  • zaangażowanie, dokładność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia własnych kwalifikacji,
  • elastyczny czas pracy 
  • praca w renomowanej instytucji jaką jest Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej 
  • niezbędne narzędzia pracy 

Ogłoszenie archiwalne