Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Regional Business Manager

PPG Industries Poland O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Rola oferuje zarządzanie zespołem sprzedaży w podległym regionie oraz współpraca z partnerami zewnętrznymi firmy PPG Deco Polska Sp. z o.o., w celu zapewnienia realizacji strategii biznesowej firmy w sieciowym i niesieciowym rynku B2B, na powierzonym obszarze kraju. Rozumienie oczekiwań rynkowych oraz zachowań klienckich i na ich bazie, przygotowywanie oraz implementacja regionalnego planu rozwoju biznesu. Rekomendowanie zmian zarówno w parametrach pracy, jak i organizacji w ramach strategii firmy.
Regional Business Manager
Kluczowe Obowiązki:
  • Zapewnienie zaangażowania kierowanego zespołu sprzedaży oraz rozwijanie swoich umiejętności w tym zakresie,
  • Tworzenie i nadzór nad realizacją planów szkoleniowo-rozwojowych dla podwładnych Pracowników w celu rozwinięcia ich umiejętności oraz realizacji zadań regionalnego zespołu sprzedaży,
  • Rekrutacja nowych członków zespołu we współpracy z działem HR,
  • Zapewnienie realizacji i kontrola wykonania zadań sprzedaży przez poszczególnych członków podległego zespołu i utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów w odwiedzanych przez podwładnych punktach sprzedaży B2B,
  • Odpowiedzialność za realizację ilościowych i jakościowych parametrów pracy poszczególnych członków zespołu w obszarze zadań ekspozycyjnych,
  • Zapewnienie realizacji i kontrola wykonania zadań promocyjnych w regionie,
  • Monitorowanie realizacji polityki dotyczącej jakości produktów w regionie,
  • Regularne przeprowadzanie wizyt kontrolnych,
  • Regularna, codzienna praca w terenie ze współpracownikami w celu zapewnienia, że wszystkie standardy, zadania i procedury są rozumiane i realizowane, a szkolenia i rozwój współpracowników prowadzone są zgodnie ze standardami firmy,
  • Odpowiedzialność za efektywne wykorzystanie powierzonych budżetów.
Kwalifikacje:
  • Doświadczenie zawodowe w służbach handlowych minimum 2 lata (lub na podobnym stanowisku),
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
  • Umiejętności budowania trwałych relacji z Klientami, współpracownikami oraz usługodawcami,
  • Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem (rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych, motywowanie członków zespołu),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Prawo jazdy kat.B.
W firmie PPG każdego dnia:
  • Współpracujemy z klientami, aby kreować wartości dla obydwu stron.
  • Komunikujemy światu, że działamy jako jedna firma — „One PPG”.
  • Ufamy naszym pracownikom — każdego dnia, bez wyjątku.
  • Urzeczywistniamy plany.
  • Prowadzimy działalność, jakbyśmy wszyscy byli właścicielami firmy. 
  • Dzisiaj działamy lepiej niż wczoraj.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy