Oferta pracy

Regional Export Manager

Klient Pracuj.pl

  • mazowieckie

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie współpracą z dystrybutorami : określanie celów sprzedażowych wsparcie w działaniach promocyjnych, ustalanie i rozliczanie budżetów marketingowych,

  • Poszerzanie kanałów dystrybucji oraz portfolia produktów

  • Poszukiwanie nowych klientów.

  • Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych

  • Negocjacje z dystrybutorami oraz lokalnymi sieciami handlowymi

  • Prowadzenie korespondencji z klientami i bieżące wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dystrybucyjnych na powierzonych rynkach

  • Udział w targach międzynarodowych

Nasze wymagania

  • 3-letnie doświadczenie w pracy w branży spożywczej ew. w branży FMCG (warunek konieczny)

  • umiejętność analizy i interpretacji danych (biegłość w programach Excel i Power Point

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne ze szczególnym naciskiem na przejrzystość

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum C1)

To oferujemy

  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę bez okresu próbnego

  • Profesjonalny i przyjazny zespół

  • Prywatną opieką lekarską

  • MyBenefit

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV

2

Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy

3

Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU

4

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy

5

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

6

Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą