Alfa i Omega

Regionalny Doradca Techniczno – Handlowy

Alfa i OmegaO firmie

  • Bydgoszcz, Toruń

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Specjalista
top

Alfa i Omega to ogólnopolska firma, która od 1991 roku zajmuje się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej i higieny pracy. Od początku działalności wprowadzamy na rynek produkty, artykuły i urządzenia zapewniające skuteczną ochronę pracownika przed wieloma zagrożeniami podczas pracy. Wieloletnia obecność na rynku BHP i różnorodność obsługiwanych segmentów przemysłu sprawia, że klienci mogą korzystać z naszego bogatego doświadczenia. Kierunkiem działania naszej firmy jest ciągły rozwój i nowe inwestycje. Dzięki ciągłemu doskonaleniu jakości obsługi, szybkiej i rzetelnej realizacji dostaw, oraz zwiększaniu asortymentu produktów firma zdobyła zaufanie i uznanie wielu klientów na terenie całej Polski.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:

Regionalny Doradca Techniczno-Handlowy

Miejsce pracy: województwo pomorskie, województwo podlaskie, województwo warmińsko-mazurskie, województwo świętkorzyskie, województwo opolskie, województwo lubelskie, województwo śląskie, województwo wielkopolskie, województwo kujawsko-pomorskie.

Zadania na stanowisku doradcy techniczno-handlowego:

  • Doradztwo w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej i higieny pracy.
  • Pozyskiwanie klientów na powierzonym terenie poprzez wizyty w zakładach pracy.
  • Koordynacja i rozwój sprzedaży na powierzonym terenie.
  • Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi klientami.
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Współpraca z centralą firmy oraz realizacja strategii sprzedaży.
  • Przygotowywanie raportów z podejmowanych działań.

Od kandydatów oczekujemy:

  • 3 letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w szczególności do firm produkcyjnych i przemysłowych.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży środków ochrony indywidualnej.
  • Doskonałych umiejętności interpersonalnych i handlowych.
  • Efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem.
  • Udokumentowanego przebiegu kariery zawodowej i nienagannej opinii z poprzednich miejsc pracy.
  • Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w kierowaniu pojazdem.
  • Wyższego wykształcenia.
  • Znajomości pakietu MS Office.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w dynamicznym zespole z możliwością rozwoju i awansu w strukturach firmy.
  • Szkolenie przygotowujące do podjęcia pracy, oraz cykliczne szkolenia zapewniające rozwój kompetencji.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat.
  • Wynagrodzenie: od 5 000 do 10 000 brutto oraz nieograniczona kwotowo premia od sprzedaży.
  • 13 pensja po spełnieniu wymogów regulaminu.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych: telefon, komputer, oraz samochód osobowy do celów służbowych.
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego.
  • Pracę w systemie Home-Office (1-dzień biurowy, 4-dni w terenie).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
aplikuj
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alfa i Omega moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alfa i Omega moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
bottom

Alfa i Omega to ogólnopolska firma, która od 1991 roku zajmuje się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej i higieny pracy. Od początku działalności wprowadzamy na rynek produkty, artykuły i urządzenia zapewniające skuteczną ochronę pracownika przed wieloma zagrożeniami podczas pracy. Wieloletnia obecność na rynku BHP i różnorodność obsługiwanych segmentów przemysłu sprawia, że klienci mogą korzystać z naszego bogatego doświadczenia. Kierunkiem działania naszej firmy jest ciągły rozwój i nowe inwestycje. Dzięki ciągłemu doskonaleniu jakości obsługi, szybkiej i rzetelnej realizacji dostaw, oraz zwiększaniu asortymentu produktów firma zdobyła zaufanie i uznanie wielu klientów na terenie całej Polski.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:

Regionalny Doradca Techniczno-Handlowy

Miejsce pracy: województwo pomorskie, województwo podlaskie, województwo warmińsko-mazurskie, województwo świętkorzyskie, województwo opolskie, województwo lubelskie, województwo śląskie, województwo wielkopolskie, województwo kujawsko-pomorskie.

Zadania na stanowisku doradcy techniczno-handlowego:

  • Doradztwo w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej i higieny pracy.
  • Pozyskiwanie klientów na powierzonym terenie poprzez wizyty w zakładach pracy.
  • Koordynacja i rozwój sprzedaży na powierzonym terenie.
  • Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi klientami.
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Współpraca z centralą firmy oraz realizacja strategii sprzedaży.
  • Przygotowywanie raportów z podejmowanych działań.

Od kandydatów oczekujemy:

  • 3 letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w szczególności do firm produkcyjnych i przemysłowych.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży środków ochrony indywidualnej.
  • Doskonałych umiejętności interpersonalnych i handlowych.
  • Efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem.
  • Udokumentowanego przebiegu kariery zawodowej i nienagannej opinii z poprzednich miejsc pracy.
  • Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w kierowaniu pojazdem.
  • Wyższego wykształcenia.
  • Znajomości pakietu MS Office.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w dynamicznym zespole z możliwością rozwoju i awansu w strukturach firmy.
  • Szkolenie przygotowujące do podjęcia pracy, oraz cykliczne szkolenia zapewniające rozwój kompetencji.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat.
  • Wynagrodzenie: od 5 000 do 10 000 brutto oraz nieograniczona kwotowo premia od sprzedaży.
  • 13 pensja po spełnieniu wymogów regulaminu.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych: telefon, komputer, oraz samochód osobowy do celów służbowych.
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego.
  • Pracę w systemie Home-Office (1-dzień biurowy, 4-dni w terenie).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alfa i Omega moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alfa i Omega moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy