Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Doradca Techniczno-Handlowy

  • łódzkie
  • Specjalista
  • 08.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    W związku z dynamicznym rozwojem polska firma produkcyjna poszukuje osób na stanowisko:

    Regionalny Doradca Techniczno-Handlowy
    Obszar działania: województwo mazowieckie, łódzkie


    Opis stanowiska:

    • skuteczne doradztwo techniczne i sprzedaż produktów oraz usług z portfolio firmy w sektorze przemysłowym oraz magazynowym
    • dobra znajomość przemysłu i rynku centrów magazynowo - dystrybucyjnych
    • realizacja zadań handlowo-marketingowych w ramach przyjętej strategii
    • efektywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji
    • systematyczne planowanie i raportowanie działań w systemie CRM
    • wykonywanie planów sprzedażowych
    • dbałość o wysoką jakość obsługi klientów
    • przygotowywanie ofert, prezentacji, kalkulacji
    • ciągłe podnoszenie swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach
    • monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
    • aktywna współpraca z innymi działami firmy
    • uczestnictwo w konferencjach, targach, seminariach
    • współpraca z firmami elektroinstalacyjnymi, biurami projektowymi, firmami budowlanymi

    Wymagania:

    • preferowane wykształcenie techniczne średnie lub wyższe
    • chęć współpracy z klientami
    • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów handlowych
    • umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji czasu pracy (home office)
    • odpowiedzialność, sumienność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań
    • wrodzone umiejętności sprzedaży i negocjacji poparte sukcesami
    • wysoka kultura osobista
    • praktyczna znajomość pakietu biurowego MS Office
    • czynne prawo jazdy kat. B
    • gotowość do podróży służbowych


    Mile widziane:

    • znajomość branży przemysłowej, elektroinstalacyjnej
    • 2 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
    • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym

    Firma oferuje:

    • pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
    • możliwość rozwoju i awansu
    • szkolenia produktowe, branżowe
    • samodzielne stanowisko pracy
    • wynagrodzenie podstawowe plus premia
    • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód)

    Jeśli chcecie Państwo znaleźć swoje miejsce w firmie, w której satysfakcja klientów i pracowników stanowią najwyższą wartość, prosimy o przesłanie dokumentów za pomocą przycisku Aplikuj.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie następującej w CV klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”