Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Doradca Techniczno – Handlowy

  • lubelskie
  • Specjalista
  • 27.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Alfa i Omega to ogólnopolska firma, która od 1991 roku zajmuje się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej i higieny pracy. Od początku działalności wprowadzamy na rynek produkty, artykuły i urządzenia zapewniające skuteczną ochronę pracownika przed wieloma zagrożeniami podczas pracy. Wieloletnia obecność na rynku BHP i różnorodność obsługiwanych segmentów przemysłu sprawia, że klienci mogą korzystać z naszego bogatego doświadczenia. Kierunkiem działania naszej firmy jest ciągły rozwój i nowe inwestycje. Dzięki ciągłemu doskonaleniu jakości obsługi, szybkiej i rzetelnej realizacji dostaw, oraz zwiększaniu asortymentu produktów firma zdobyła zaufanie i uznanie wielu klientów na terenie całej Polski.

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:

    Regionalny Doradca Techniczno-Handlowy

    Miejsce pracy: województwo pomorskie, województwo podlaskie,województwo warmińsko-mazurskie,województwo świętkorzyskie, województwo opolskie, województwo lubelskie

    Zadania na stanowisku doradcy techniczno-handlowego:

    • Doradztwo w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej i higieny pracy.
    • Pozyskiwanie klientów na powierzonym terenie poprzez wizyty w zakładach pracy.
    • Koordynacja i rozwój sprzedaży na powierzonym terenie.
    • Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi klientami.
    • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
    • Współpraca z centralą firmy oraz realizacja strategii sprzedaży.
    • Przygotowywanie raportów z podejmowanych działań.

    Od kandydatów oczekujemy:

    • 3 letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w szczególności do firm produkcyjnych i przemysłowych.
    • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży środków ochrony indywidualnej.
    • Doskonałych umiejętności interpersonalnych i handlowych.
    • Efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem.
    • Udokumentowanego przebiegu kariery zawodowej i nienagannej opinii z poprzednich miejsc pracy.
    • Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w kierowaniu pojazdem.
    • Wyższego wykształcenia.
    • Znajomości pakietu MS Office.

    Naszym pracownikom oferujemy:

    • Pracę w młodym i dynamicznym zespole z możliwością rozwoju i awansu w strukturach firmy.
    • Szkolenie przygotowujące do podjęcia pracy, oraz cykliczne szkolenia zapewniające rozwój kompetencji.
    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat.
    • Dużą samodzielność działania.
    • Wynagrodzenie od 5 000 brutto oraz nieograniczona kwotowo premia od sprzedaży.
    • 13 pensja po spełnieniu wymogów regulaminu.
    • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych: telefon, komputer, oraz samochód osobowy.
    • Możliwość ubezpieczenia grupowego.
    • Pracę w systemie Home-Office (1-dzień biurowy, 4-dni w terenie).

    Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    aplikuj
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alfa i Omega moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alfa i Omega moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
    bottom