Ta oferta pracy jest nieaktualna od 91 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Doradca Techniczno – Handlowy

  • świętokrzyskie
  • Specjalista
  • 2018-02-20

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Alfa i Omega to ogólnopolska firma, która od 26 lat zajmuje się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej i higieny pracy. Od początku działalności wprowadzamy na rynek produkty, artykuły i urządzenia zapewniające skuteczną ochronę pracownika przed wieloma zagrożeniami podczas pracy. Wieloletnia obecność na rynku BHP i różnorodność obsługiwanych segmentów przemysłu sprawia, że klienci mogą korzystać z naszego bogatego doświadczenia. Kierunkiem działania naszej firmy jest ciągły rozwój i nowe inwestycje. Dzięki ciągłemu doskonaleniu jakości obsługi, szybkiej i rzetelnej realizacji dostaw, oraz zwiększaniu asortymentu produktów firma zdobyła zaufanie i uznanie wielu klientów na terenie całej Polski.

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:

    Regionalny Doradca Techniczno-Handlowy

    Miejsce pracy: województwo lubuskie, województwo śląskie, województwo świętokrzyskie, województwo warmińsko-mazurskie

    Zadania na stanowisku doradcy techniczno-handlowego:

    • Doradztwo w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej i higieny pracy
    • Pozyskiwanie klientów na powierzonym terenie poprzez wizyty w zakładach pracy
    • Koordynacja i rozwój sprzedaży na powierzonym terenie
    • Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi klientami
    • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
    • Współpraca z centralą firmy oraz realizacja strategii sprzedaży
    • Przygotowywanie raportów z podejmowanych działań

    Od kandydatów oczekujemy:

    • 3 letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w szczególności do firm produkcyjnych i przemysłowych
    • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży środków ochrony indywidualnej
    • Doskonałych umiejętności interpersonalnych i handlowych
    • Efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem
    • Udokumentowanego przebiegu kariery zawodowej i nienagannej opinii z poprzednich miejsc pracy
    • Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w kierowaniu pojazdem
    • Wyższego wykształcenia
    • Znajomości pakietu MS Office

    Naszym pracownikom oferujemy:

    • Pracę w młodym i dynamicznym zespole z możliwością rozwoju i awansu w strukturach firmy
    • Szkolenie przygotowujące do podjęcia pracy, oraz cykliczne szkolenia zapewniające rozwój kompetencji
    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
    • Dużą samodzielność działania
    • Wysokie wynagrodzenie, nieograniczona kwotowo premia od sprzedaży, oraz 13 pensja po spełnieniu wymogów regulaminu
    • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych: telefon, komputer, oraz samochód osobowy
    • Możliwość ubezpieczenia grupowego
    • Pracę w systemie Home-Office (1-dzień biurowy, 4-dni w terenie)

    Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    aplikuj
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alfa i Omega moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alfa i Omega moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
    bottom