Oferta pracy

Regionalny Dyrektor ds. Sprzedaży w sektorze B2B

Perschmann Sp. z o.o.O firmie

  • wielkopolskie

    wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie pracą zespołu przedstawicieli handlowych i techników pracujących w terenie.

  • Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy podległego Zespołu.

  • Bieżąca analiza efektywności działań sprzedażowych oraz wdrażanie niezbędnych procesów zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży.

  • Negocjowanie warunków umów handlowych i wspólnych działań z Klientami.

  • Współtworzenie strategii firmy i realizacja celów wynikających z tej strategii

  • Monitorowanie działań konkurencji i bieżącej sytuacji na rynku.

Nasze wymagania

  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w terenie.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie.

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne ze znajomością branży narzędzi przemysłowych lub wykształcenie techniczne ze znajomością zagadnień ekonomicznych.

  • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży produktów do sektora przemysłowego B2B.

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.

  • Preferowane miejsce zamieszkania na terenie Poznania.

  • Dobra znajomość pakietu MS Office i nowoczesnych narzędzi komunikacji oraz systemu CRM.

  • Myślenie i działanie ukierunkowane na poszukiwanie rozwiązań.

  • Samodzielność i skuteczność w realizacji celów.

  • Nastawienie na sukces, elastyczność, niezawodność oraz silne zorientowanie na klienta i łatwość nawiązywania kontaktów.

  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Podstawowa wiedza z zakresu obróbki skrawaniem i techniki pomiarowej bliskiej produkcji oraz wiedza fachowa dot. optymalizacji procesów, szczególnie w zakresie e-biznesu.

  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę na pracę w firmie będącej wiodącym w Europie dostawcą profesjonalnych narzędzi.

  • Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenie (podstawa + wynagrodzenie zmienne) oraz niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop oraz samochód służbowy).

  • Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracy.

  • Możliwość rozwoju osobistego.

  • Doskonałą atmosferę pracy w ambitnym zespole.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

Perschmann Sp. z o.o.

Firma Perschmann należy do grona partnerów Hoffmann Group i prowadzi swoją działalność w trzech lokalizacjach: w Brunszwiku, Berlinie i Poznaniu, zatrudniając łącznie ok. 360 pracowników. To rodzinne przedsiębiorstwo już od 150 lat wyróżnia się rzetelnością, stałym dążeniem do najwyższej jakości i rozwiniętą kulturą zaufania. Tutaj cały zespół „stawia na firmę”.

Przewiń do profilu firmy

Miejsce pracy: Polska północna

Poszukiwana jest osoba z okolic Poznania, która będzie zarządzała zespołem na terenie Polski północnej.