warmińsko-mazurskie

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w zakresie jakim zostały one podane przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych) przez administratora danych osobowych tj. Timac Agro Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Batorowskiej 15, 62-081 Wysogotowo, w celu związanym z rekrutacją na stanowisko objęte niniejszym zgłoszeniem jak i na rekrutacje prowadzone w przyszłości, lecz nie później niż przez okres 2 lat. Wyrażam zgodę na przekazanie danych osobowych podmiotom powiązanym z administratorem danych osobowych oraz świadczącym na jego rzecz usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.”

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Regionalny Dyrektor Sprzedaży -

Timac Agro Polska Sp. z o.o. O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • warmińsko-mazurskie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 2 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes
kim jesteśmy?
TIMAC AGRO POLSKA to firma należąca do francuskiego koncernu ROULLIER GROUP, powstałego w 1959 roku. Wyjątkowym jest to, że firma zarządzana jest rodzinnie i utrzymuje 100% niezależności, również finansowej, co pozwala nam na dynamiczny rozwój.
 
W kontekście coraz większych globalnych potrzeb, kreujemy i wprowadzamy na rynek innowacyjne rozwiązania w żywieniu roślin i zwierząt. Bez wątpienia osiągamy to wszystko dzięki zaangażowanej i wysoko wykwalifikowanej kadrze. Ludzie to motor naszej firmy. W 131 krajach na całym świecie zatrudniamy ponad 8000 osób. Dajemy im możliwość dynamicznego rozwoju i podejmowania ambitnych wyzwań.
Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
województwo warmińsko-mazurskie
Linia

Jeżeli jesteś osobą:

  • Ambitną i dynamiczną, którą cechuje pasja do rolnictwa i sprzedaży
  • Potrafiącą zarządzać zespołem, wspierać go i motywować, bądź chcesz się sprawdzić w takiej roli
  • Przekonaną, że Twój potencjał nie jest aktualnie wykorzystany, a masz pomysł na siebie i rozwój biznesu
  • Posiadającą wykształcenie wyższe (mile widziane rolnicze lub pokrewne)
  • Odpowiedzialną i zdeterminowaną do osiągania sukcesów
  • Komunikującą się w języku angielskim
  • Z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi oraz organizacyjnymi

Z naszej strony oferujemy:

  • Umowę o pracę w stabilnej organizacji o 60-letniej tradycji na rynku globalnym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premie zależne od efektów pracy
  • Niezbędne narzędzia m.in. samochód służbowy, komputer, telefon z pełną swobodą ich wykorzystania
  • Bogaty pakiet socjalny m.in. prywatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport Plus, atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego PZU, dopłaty do wypoczynku i rekreacji
  • Możliwość dołączenia do zespołu światowego lidera innowacyjności branży AGRO, oraz dużą swobodę we wdrażaniu własnych, autorskich pomysłów
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę, wspieraną przez kompetentny zespół managerów oraz licznymi, skrojonymi na miarę szkoleniami

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Udział we wdrażaniu najnowocześniejszych technologii w branży
  • Swobodne budowanie i zarządzanie zespołem Doradców Techniczno-Handlowych w sposób indywidualny, przy wykorzystaniu dedykowanych narzędzi wspierających ten proces
  • Dbanie o rozwój regionu, m.in. poprzez organizację szkoleń, konferencji czy spotkań polowych dla kontrahentów
  • Rozwijanie i zarządzanie siecią dystrybucji
  • Racjonalne dysponowanie budżetem marketingowym
  • Bezpośrednia współpraca z szefami działów wspierających (Logistyka, Marketing, Finanse, HR)
  • Współtworzenie strategii marketingowej i handlowej Grupy Roullier, m.in. podczas expert training’ów w HQ w Saint Malo (Francja) i licznych projektów szkoleniowych.
Grafika dolna
TIMAC AGRO POLSKA to firma należąca do francuskiego koncernu ROULLIER GROUP, powstałego w 1959 roku. Wyjątkowym jest to, że firma zarządzana jest rodzinnie i utrzymuje 100% niezależności, również finansowej, co pozwala nam na dynamiczny rozwój.
 
W kontekście coraz większych globalnych potrzeb, kreujemy i wprowadzamy na rynek innowacyjne rozwiązania w żywieniu roślin i zwierząt. Bez wątpienia osiągamy to wszystko dzięki zaangażowanej i wysoko wykwalifikowanej kadrze. Ludzie to motor naszej firmy. W 131 krajach na całym świecie zatrudniamy ponad 8000 osób. Dajemy im możliwość dynamicznego rozwoju i podejmowania ambitnych wyzwań.
Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:
Regionalny Dyrektor SprzedażyNumer ref.: warmińsko-mazurskie

Jeżeli jesteś osobą:

  • Ambitną i dynamiczną, którą cechuje pasja do rolnictwa i sprzedaży
  • Potrafiącą zarządzać zespołem, wspierać go i motywować, bądź chcesz się sprawdzić w takiej roli
  • Przekonaną, że Twój potencjał nie jest aktualnie wykorzystany, a masz pomysł na siebie i rozwój biznesu
  • Posiadającą wykształcenie wyższe (mile widziane rolnicze lub pokrewne)
  • Odpowiedzialną i zdeterminowaną do osiągania sukcesów
  • Komunikującą się w języku angielskim
  • Z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi oraz organizacyjnymi

Z naszej strony oferujemy:

  • Umowę o pracę w stabilnej organizacji o 60-letniej tradycji na rynku globalnym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premie zależne od efektów pracy
  • Niezbędne narzędzia m.in. samochód służbowy, komputer, telefon z pełną swobodą ich wykorzystania
  • Bogaty pakiet socjalny m.in. prywatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport Plus, atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego PZU, dopłaty do wypoczynku i rekreacji
  • Możliwość dołączenia do zespołu światowego lidera innowacyjności branży AGRO, oraz dużą swobodę we wdrażaniu własnych, autorskich pomysłów
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę, wspieraną przez kompetentny zespół managerów oraz licznymi, skrojonymi na miarę szkoleniami

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Udział we wdrażaniu najnowocześniejszych technologii w branży
  • Swobodne budowanie i zarządzanie zespołem Doradców Techniczno-Handlowych w sposób indywidualny, przy wykorzystaniu dedykowanych narzędzi wspierających ten proces
  • Dbanie o rozwój regionu, m.in. poprzez organizację szkoleń, konferencji czy spotkań polowych dla kontrahentów
  • Rozwijanie i zarządzanie siecią dystrybucji
  • Racjonalne dysponowanie budżetem marketingowym
  • Bezpośrednia współpraca z szefami działów wspierających (Logistyka, Marketing, Finanse, HR)
  • Współtworzenie strategii marketingowej i handlowej Grupy Roullier, m.in. podczas expert training’ów w HQ w Saint Malo (Francja) i licznych projektów szkoleniowych.

Ogłoszenie archiwalne