Florentyna sp. z o.o.

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Florentyna sp. z o.o.O firmie

  • śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes
Grafika górna
Florentyna jest rodzinną firmą, istniejącą na polskim rynku od 1989 roku. Fundamentami wszystkich naszych sukcesów jest kadra pracownicza. To dzięki jej niesłabnącej determinacji i przede wszystkim, pasji tworzenia, staliśmy się ekspertami w swojej dziedzinie. Na przestrzeni ponad 20 lat stworzyliśmy marki, które na stałe zagościły w polskich domach, wśród nich: Florina, Botti Electronic, Miss Lucy, Emalia Pleszew, Praktyczna oraz Magnus.

Dołącz do naszego zespołu i realizuj się zawodowo!

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy:
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
woj. śląskie

Do obowiązków osoby na tym stanowisku
będzie należało:

  • zarządzanie zespołem pracowników i sprzedażą,
  • planowanie, raportowanie i analizowanie wyników sprzedażowych,
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi,
  • negocjowanie umów i transakcji handlowych,
  • monitorowanie i analizowanie konkurencji,
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji towarowych zmierzające do wzrostu rozpoznawalności i sprzedaży marek Spółki,
  • nadzór nad prowadzeniem towarów w sklepach patronackich,
  • pozyskiwanie zamówień od głównych odbiorców, detalistów, restauratorów, hoteli, zamówień specjalnych,
  • przygotowywanie zapotrzebowań towarowych i materiałowych dla potrzeb planowanych akcji sprzedażowych i marketingowych,
  • współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • min 3 letnie doświadczenia w pracy na stanowisku Dyrektora sprzedaży/ Koordynatora działu sprzedaży w sieciach handlowych,
  • praktyczna znajomość zagadnień handlowych na poziomie średnich/dużych firm,
  • potwierdzone wieloma sukcesami umiejętności negocjacyjne na różnych poziomach,
  • umiejętności w zakresie planowania, przygotowania i realizacji strategii handlowej,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • determinacja, konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu,
  • dojrzała i silna osobowość.

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w gronie profesjonalistów oraz współpracę z ekspertami w branży,
  • pracę w organizacji, która daje pracownikom możliwość realizacji swoich pomysłów i angażuje ich w podejmowanie decyzji,
  • środowisko w którym kierujemy się jasno określonym systemem wartości,
  • konkurencyjne wynagrodzenie stałe oraz premie motywacyjne,
  • dofinansowane przez firmę ubezpieczenie zdrowotne,
  • wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
  • przyjazną atmosferę,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • atrakcyjne warunki finansowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Grafika dolna
Florentyna jest rodzinną firmą, istniejącą na polskim rynku od 1989 roku. Fundamentami wszystkich naszych sukcesów jest kadra pracownicza. To dzięki jej niesłabnącej determinacji i przede wszystkim, pasji tworzenia, staliśmy się ekspertami w swojej dziedzinie. Na przestrzeni ponad 20 lat stworzyliśmy marki, które na stałe zagościły w polskich domach, wśród nich: Florina, Botti Electronic, Miss Lucy, Emalia Pleszew, Praktyczna oraz Magnus.

Dołącz do naszego zespołu i realizuj się zawodowo!

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy:
Regionalny Dyrektor SprzedażyNumer ref.: woj. śląskie

Do obowiązków osoby na tym stanowisku
będzie należało:

  • zarządzanie zespołem pracowników i sprzedażą,
  • planowanie, raportowanie i analizowanie wyników sprzedażowych,
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi,
  • negocjowanie umów i transakcji handlowych,
  • monitorowanie i analizowanie konkurencji,
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji towarowych zmierzające do wzrostu rozpoznawalności i sprzedaży marek Spółki,
  • nadzór nad prowadzeniem towarów w sklepach patronackich,
  • pozyskiwanie zamówień od głównych odbiorców, detalistów, restauratorów, hoteli, zamówień specjalnych,
  • przygotowywanie zapotrzebowań towarowych i materiałowych dla potrzeb planowanych akcji sprzedażowych i marketingowych,
  • współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • min 3 letnie doświadczenia w pracy na stanowisku Dyrektora sprzedaży/ Koordynatora działu sprzedaży w sieciach handlowych,
  • praktyczna znajomość zagadnień handlowych na poziomie średnich/dużych firm,
  • potwierdzone wieloma sukcesami umiejętności negocjacyjne na różnych poziomach,
  • umiejętności w zakresie planowania, przygotowania i realizacji strategii handlowej,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • determinacja, konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu,
  • dojrzała i silna osobowość.

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w gronie profesjonalistów oraz współpracę z ekspertami w branży,
  • pracę w organizacji, która daje pracownikom możliwość realizacji swoich pomysłów i angażuje ich w podejmowanie decyzji,
  • środowisko w którym kierujemy się jasno określonym systemem wartości,
  • konkurencyjne wynagrodzenie stałe oraz premie motywacyjne,
  • dofinansowane przez firmę ubezpieczenie zdrowotne,
  • wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
  • przyjazną atmosferę,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • atrakcyjne warunki finansowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy