Oferta pracy

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Solenerga Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Solenerga to szybko rozwijająca się, ogólnopolska firma. Specjalizujemy się w budowie wysokiej jakości instalacji fotowoltaicznych. Bogata oferta firmy jest uzupełniana przez magazyny energii, stacje ładowania pojazdów, pompy ciepła oraz systemy klimatyzacji.

Wyróżnia nas wysoka jakość wykonania, kompleksowa obsługa klienta, nowoczesne systemy sprzedażowe i narzędzia pracy. Jesteśmy również pionierem a zarazem liderem sieci franczyzowej w branży OZE. Nasza sieć obejmuje już czternaście salonów sprzedaży w tej formule i wciąż się rozwija.

www.solenerga.pl

 

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko 
Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Koordynacja i wsparcie działań sprzedażowych prowadzonych przez franczyzowe salony sprzedaży,
  • Rekrutacja Doradców Energetycznych zatrudnianych przez salony franczyzowe oraz bezpośrednio przez spółkę,
  • Zarządzanie podległym zespołem sprzedaży,
  • Prowadzenie szkoleń sprzedażowych i motywacyjnych, dbanie o wysoki poziom motywacji Doradców Energetycznych i Franczyzobiorców,
  • Budowanie, wdrażanie i realizowanie strategii sprzedażowej na powierzonym terenie,
  • Tworzenie planów sprzedażowych oraz nadzór i odpowiedzialność za ich realizację,
  • Analiza, budowanie i wdrażanie procesów zapewniających wysoką efektywność sprzedaży,
  • Monitoring rynku i działań konkurencji,
  • Ścisła współpraca z Zarządem firmy,
  • Przygotowanie raportów z wynikami sprzedaży i raportowanie wyników.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu rozproszonym zespołem sprzedaży,
  • Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedającym instalacje fotowoltaiczne,
  • Udokumentowane doświadczenie w pracy w strukturach korporacyjnych,
  • Wykształcenie wyższe (techniczne, ekonomiczne bądź prawo),
  • Wysoko rozwinięte kompetencje menadżerskie, w szczególności: umiejętność budowania zespołu, motywowania i organizowania pracy, silna motywacja do pracy i zorientowanie na cel,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, umiejętność analitycznego myślenia i oceny otoczenia biznesowego,
  • Samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Dojrzałość biznesowa i wysoka kultura osobista,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1),
  • Znajomość pakietu Office,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy przejrzyste warunki współpracy i wynagradzania oraz możliwości rozwoju zawodowego:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z pensji podstawowej i systemu premiowego,
  • Możliwość rozwoju osobistego i awansu na stanowiska menedżerskie,
  • Narzędzia pracy (smartphone iPhone, laptop, wygodny samochód służbowy - segment Premium),
  • Nowoczesne rozwiązania informatyczne i systemy ułatwiające codzienne aktywności,
  • Ciekawe projekty, możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • Opieka medyczna, spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • Praca z młodym i ambitnym zespołem,
  • Dobra atmosfera w miejscu pracy, startupowa kultura.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy