igus Sp. z o.o.

Regionalny Inżynier Sprzedaży

igus Sp. z o.o.O firmie

  • kujawsko-pomorskie

  • Ważna jeszcze 9 dni
    do: 13 sie 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

igus® jest światowym liderem w produkcji systemów zasilania, przewodów elektrycznych, konfekcjonowanych przewodów oraz łożysk. Dostarczamy nasze produkty do branż m.in. samochodowej, energetyki, automatyki przemysłowej, robotyki oraz druku 3D. Firma założona w Niemczech w 1964 roku posiada obecnie 36 filii oraz 3000 pracowników na całym świecie.

Pracowników traktujemy jak nasz największy kapitał i główne źródło sukcesów w Polsce i na świecie. W związku z dynamicznym rozwojem firmy w Polsce aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Regionalny Inżynier Sprzedaży
(łożyska)
miejsce wykonywania pracy: woj. kujawsko-pomorskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z dotychczasowymi Klientami firmy oraz nawiązywanie relacji z nowymi,
  • Wizyty i prezentacje w działach konstrukcyjnych i utrzymania ruchu,
  • Projektowanie i dobór indywidualnych systemów dla Klientów,
  • Doradztwo techniczne w zakresie produktów firmy igus,
  • Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych,
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz informacji rynkowych,
  • Udział w targach, konferencjach oraz szkoleniach branżowych.

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Preferowane wykształcenie: wyższe techniczne, lub w trakcie studiów zaocznych (preferowane kierunki: mechanika, automatyka i robotyka, elektryka, elektronika, mechatronika, inżynieria produkcji itp.)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych oraz pracy w terenie od wt-pt ,
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Samodzielność i kreatywność w działaniu,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Miesięczny okres szkoleniowo-wdrożeniowy w Warszawie (igus pokrywa koszty zakwaterowania i wyżywienia),
  • Pracę w młodym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Profesjonalne szkolenia w kraju i za granicą oraz możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego,
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premie i bonusy),
  • Niestandardowe benefity:

  • karta
    sportowa
  • ubezpieczenie
    medyczne
  • szkolenia
    indywidualne
     
  • uczestnictwo
    w programie
    MyBenefit
  • nowoczesne narzędzia
    pracy (samochód- Skoda Octavia combi, Ipad, Iphone, laptop).
  • w poniedziałki praca
    w systemie home office
  • wsparcie opiekuna podczas procesu wdrożeniowego
  • ubezpieczenie grupowe na życie
  • dofinansowanie do kursów językowych
     
  • nagrody jubileuszowe
  • dofinansowanie do letniego wypoczynku
  • wyjazdy integracyjne
  • nieograniczony dostęp do audiobooków
  • dodatkowe premie (m.in. za polecenie pracownika, do pracy, za pomysł usprawnieniowy, za wzięcie ślubu, za urodzenie dziecka itp.)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
opisopisopisopisopis

igus® jest światowym liderem w produkcji systemów zasilania, przewodów elektrycznych, konfekcjonowanych przewodów oraz łożysk. Dostarczamy nasze produkty do branż m.in. samochodowej, energetyki, automatyki przemysłowej, robotyki oraz druku 3D. Firma założona w Niemczech w 1964 roku posiada obecnie 36 filii oraz 3000 pracowników na całym świecie.

Pracowników traktujemy jak nasz największy kapitał i główne źródło sukcesów w Polsce i na świecie. W związku z dynamicznym rozwojem firmy w Polsce aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Regionalny Inżynier Sprzedaży
(łożyska)
miejsce wykonywania pracy: woj. kujawsko-pomorskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z dotychczasowymi Klientami firmy oraz nawiązywanie relacji z nowymi,
  • Wizyty i prezentacje w działach konstrukcyjnych i utrzymania ruchu,
  • Projektowanie i dobór indywidualnych systemów dla Klientów,
  • Doradztwo techniczne w zakresie produktów firmy igus,
  • Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych,
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz informacji rynkowych,
  • Udział w targach, konferencjach oraz szkoleniach branżowych.

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Preferowane wykształcenie: wyższe techniczne, lub w trakcie studiów zaocznych (preferowane kierunki: mechanika, automatyka i robotyka, elektryka, elektronika, mechatronika, inżynieria produkcji itp.)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych oraz pracy w terenie od wt-pt ,
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Samodzielność i kreatywność w działaniu,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Miesięczny okres szkoleniowo-wdrożeniowy w Warszawie (igus pokrywa koszty zakwaterowania i wyżywienia),
  • Pracę w młodym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Profesjonalne szkolenia w kraju i za granicą oraz możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego,
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premie i bonusy),
  • Niestandardowe benefity:

  • karta
    sportowa
  • ubezpieczenie
    medyczne
  • szkolenia
    indywidualne
     
  • uczestnictwo
    w programie
    MyBenefit
  • nowoczesne narzędzia
    pracy (samochód- Skoda Octavia combi, Ipad, Iphone, laptop).
  • w poniedziałki praca
    w systemie home office
  • wsparcie opiekuna podczas procesu wdrożeniowego
  • ubezpieczenie grupowe na życie
  • dofinansowanie do kursów językowych
     
  • nagrody jubileuszowe
  • dofinansowanie do letniego wypoczynku
  • wyjazdy integracyjne
  • nieograniczony dostęp do audiobooków
  • dodatkowe premie (m.in. za polecenie pracownika, do pracy, za pomysł usprawnieniowy, za wzięcie ślubu, za urodzenie dziecka itp.)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne