Oferta pracy

Regionalny Kierownik ds. Kluczowych Klientów

JACOBS DOUWE EGBERTS PL Sp. z o.o.O firmie

JACOBS DOUWE EGBERTS PL Sp. z o.o.

Taśmowa

Warszawa

Johann Jacobs i Egbert Douwes nie wiedzieli gdzie skończy się ich podróż. Obaj wierzyli jednak, że każdy zasługuje na kawę, którą kocha. Jako wiodąca na świecie firma kawowa, jesteśmy częścią życia milionów ludzi. Widoczni w ponad 45 krajach, stanowimy zespół ponad 12 000 kawowych mistrzów.

Dołącz do nas już dziś!

Regionalny Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Jako RKAM będziesz odpowiadał/a za rozwój strategii sprzedaży, mającej na celu osiągnięcie lub przekroczenie ustalonych celów oraz za dostarczanie wyników ilościowych i jakościowych wyznaczonych przez JDE. Będziesz także współpracował/a z sieciami pośrednimi i odpowiadał/a za ekspansję sprzedaży poprzez wprowadzanie nowych produktów/usług do klientów.

Pozostałe zadania:

  • Negocjacja kontraktów rocznych, wdrażanie warunków handlowych i strategii JDE
  • Zarządzanie i kontrola nad przydzielonym budżetem
  • Analiza i monitoring rentowności klientów
  • Ścisła współpraca z zespołem terenowych sił sprzedaży dla zapewnienia regularnej działalność w sklepach i uzyskania najlepszych standardów wykonania w punkcie sprzedaży
  • Przygotowanie rocznego planu sprzedaży/promocji
  • Teren wykonywanej pracy: woj. mazowieckie, woj. podlaskie, woj. warmińsko-mazurskie, woj. lubelskie

Jeśli bardzo dobrze znasz środowisko biznesowe rynku FMCG, cechujesz się przedsiębiorczością, a motorem Twoich działań jest chęć ociągnięcia sukcesu, będziesz idealnie pasował do JDE. Pracując globalnie i lokalnie, nasi pracownicy pozytywnie wpływają na rozwój rynku kawy od ponad 250 lat. Kochamy ludzi, którzy nie boją się próbować i którzy próbują, dopóki nie osiągną celu. Cenimy debatę w otwartym, przyjaznym otoczeniu, w którym sam możesz decydować o swoim rozwoju.

Na to stanowisko szukamy osoby, która posiada umiejętności i doświadczenie, takie jak:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu klientami sieciowymi
  • Doskonałe rozumienie i umiejętność analizy wskaźników finansowych, w tym wpływu P&L na decyzje sprzedażowe
  • Umiejętność analizy raportów sprzedażowych i marketingowych
  • Orientacja na cel, odporność na stres i zdolność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 będzie dodatkowym atutem
  • Wykształcenie wyższe

W JDE, oprócz konkurencyjnej pensji, posiadamy szeroki wachlarz dodatków dla naszych pracowników, w tym m.in.:

  • Bezpłatny pakiet Medicover z możliwością rozszerzenia oraz ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do karty Multisport lub wakacji
  • Możliwość uczestnictwa w Pracowniczym Programie Emerytalnym oraz dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Możliwość rozwoju w strukturach globalnych
  • Nielimitowany dostęp do najlepszej kawy w kraju

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy