Ta oferta pracy jest nieaktualna od 15 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Obsługi Posprzedażnej

  • kujawsko-pomorskie
  • Kierownik
  • 04.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy częścią Grupy Volkswagen, światowego lidera rynku motoryzacyjnego oraz numerem 1 na polskim rynku. Naszym Klientom oferujemy znane marki samochodów: Volkswagen Samochody Osobowe, Audi, SEAT, Skoda, Porsche, Volkswagen Samochody Użytkowe. Bycie liderem motywuje nas do dalszego rozwoju. Mamy ambicję wyznaczania trendów w obszarze innowacji. Nieustannie poszukujemy także nowych pasjonatów samochodów, gotowych podejmować odważne wyzwania, dążących do realizacji ambitnych celów i potrafiących działać zespołowo.
     
     
    Poszukujemy kandydatów do Działu Obsługi Posprzedażnej Skoda na stanowisko:

    Regionalny Kierownik Obsługi Posprzedażnej Skoda

    Miejsce pracy: województwa warmińsko-mazurskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie

     

    TWÓJ ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:

    • Odpowiedzialność za ustalanie i kontrolę realizacji celów sprzedaży oryginalnych części, akcesoriów i usług oraz celów jakościowych w podległym regionie
    • Monitorowanie cyklicznych wyników partnerów serwisowych i ustalanie planów naprawczych
    • Wsparcie wdrożenia i realizacji standardów sieci serwisowej
    • Nadzór nad jakością usług świadczonych klientom przez partnera serwisowego
    • Nadzorowanie efektywnego wdrożenia nowych produktów oraz programów i narzędzi w sieci serwisowej
    • Udział w projektach rozwojowych
    • Nadzorowanie uruchomienia działalności nowych partnerów serwisowych
    • Opiniowanie wniosków dotyczących wsparcia kosztowego w ramach działań marketingowych i reklamacji
    • Organizacja cyklicznych spotkań oraz warsztatów dla sieci partnerów serwisowych

    CZEGO OCZEKUJEMY?

    • Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu ekonomicznym, technicznym lub z zakresu zarządzania
    • Doświadczenie w planowaniu sprzedaży, monitoringu realizacji planów oraz analizowaniu wyników
    • Znajomość obsługi programów pakietu MS Office na poziomie biegłym
    • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
    • Mile widziana wiedza praktyczna z zakresu organizacji pracy serwisu, techniki motoryzacyjnej, zasad obrotu handlowego oraz zarządzania
    • Prawo jazdy kat. B
    • Komunikatywność
    • Umiejętność aktywnego rozwiązywania problemów
    • Orientacja na cel

    CO OFERUJEMY?

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres 12 miesięcy a docelowo na czas nieokreślony
    • atrakcyjny pakiet prywatnej opieki medycznej
    • bogaty wybór kart benefitowych (Multisport, Sport & Culture, Ticket Restaurant)
    • zdrowe lunche w atrakcyjnych cenach
    • elastyczne zarządzanie swoim czasem pracy oraz możliwość pracy zdalnej
    • prowadzenie projektów i zadań mających wpływ na rozwój obsługi klienta w stacjach dealerskich, a tym samym rozwój własnych kompetencji
    • praca z pasjonatami motoryzacji w międzynarodowej organizacji