Regionalny Kierownik Sprzedaży

  • Białystok, podlaskie
  • Kierownik
  • Pełny etat
  • 11.09.2019
  • Ważna jeszcze 25 dni (do 11.10.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bacardi jest jedną z największych firm alkoholowych na świecie. Jest firmą rodzinną istniejąca od 1862 roku zajmującą się produkcją i dystrybucją najbardziej rozpoznawalnych alkoholi premium na rynku. W swoim portfolio posiada takie marki jak, m.in.: Bacardi, Martini, Grey Goose, Dewar’s i Bombay Sapphire.

    Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

    Regionalny Kierownik Sprzedaży
    (Area Sales Manager)

    Miejsce pracy: Region Central
    (Warszawa, Białystok i okolice)

    Cel stanowiska:

    Regionalny Kierownik Sprzedaży (Region West) jest odpowiedzialny za rozwijanie sprzedaży produktów BMP na podległym terenie we wszystkich kanałach i u wszystkich rodzajów klientów (On Trade, Off Trade, LKA, handel nowoczesny). Regionalny Kierownik Sprzedaży jest odpowiedzialny za podległy zespół Regionalnych Przedstawicieli Handlowych.

    Do podstawowych obowiązków kandydata/kandydatki będzie należało:

    • Ogólna odpowiedzialność za podległy obszar; ciągły rozwój biznesu BMP u wszystkich rodzajach klientów: hurtownie, handel nowoczesny, tradycyjny, gastronomia.
    • Kwartalna realizacja celów sprzedażowych na podległym obszarze (GSV, produkt i mix produktowy).
    • Zarządzanie podległym zespołem 4 przedstawicieli handlowych.
    • Realizacja zadań jakościowych i budżetowych.
    • Budowanie bliskich i efektywnych relacji biznesowych z wyznaczonymi klientami, w tym z sieciami lokalnymi, sieciami alokoholowymi i punktami sprzedaży zgodnymi z aktualną strategią firmy.
    • Zbieranie informacji, spostrzeżeń dotyczących trendów, zachowania konsumentów i klientów, działań i planów konkurencji; rekomendowanie działań wspierających biznes na bazie uzyskanych informacji na swoim terenie i u podległych klientów.
    • Ciągłe poszukiwanie innowacji z zakresu strategii, operacji i taktyk dla organizacji. Eksplorowanie nowych kanałów i możliwości zwiększenia sprzedaży.

    Nasze wymagania i kluczowe kompetencje:

    • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie FMCG oraz zarządzaniu co najmniej 4-osobowym zespołem sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat
    • język angielski w stopniu komunikatywnym
    • duża samodzielność w działaniu i umiejętność ustalania i sprawnego realizowania priorytetów
    • komunikatywność oraz wysokie zdolności interpersonalne
    • ukierunkowanie na działanie oraz kreatywność
    • doświadczenie w skutecznym zarządzaniu podległym zespołem
    • ukierunkowanie na klienta
    • decyzyjność
    • umiejętności analityczne i skuteczne rozwiązywanie problemów
    • prawo jazdy kat. B
    • znajomość pakietu MS Office

    Oferujemy:

    • Międzynarodowe, dynamiczne środowisko pracy
    • Nowoczesne narzędzia pracy (iPad, samochód, telefon)
    • Umowę na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie okresu próbnego
    • Atrakcyjny system bonusowy
    • Prywatną opiekę zdrowotną
    • Kafeteryjny system benefitowy/karta MultiSport


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.

    Termin nadsyłania aplikacji mija 10 października 2019 r.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o umieszczenie w swoim CV następującego oświadczenia:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".