Ta oferta pracy jest nieaktualna od 291 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży - branża elektrotechniczna

  • Kazimierz Dolny, Kraśnik, Lubartów, Lublin, Łęczna, Poniatowa, Puławy, Świdnik, Zamość, lubelskie
  • Kierownik
  • 2018-01-29

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma ORNO – POLSKA powstała w 1989 roku i jest wiodącym dystrybutorem produktów z branży elektrotechnicznej oraz z branży zabezpieczeń w kraju i w Europie.
     
    Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem na Polskę marek ORNO oraz Ei Electronics. Na dzień dzisiejszy na rynku krajowym firma posiada ponad 900 Partnerów Handlowych w tym markety DIY: Leroy Merlin, Obi, Bricoman, grupy zakupowe oraz sieci hurtowni.
     
    Poszukujemy osób, które chcą w pracy działać i myśleć samodzielnie, kreatywnych, odważnych i konsekwentnych w dążeniu do celów. Wychodzimy z założenia, że wiedzę, umiejętności i doświadczenie każdy zdobywa z czasem i w tym aktywnie wspieramy naszych Pracowników. Kluczowe są dla nas, niezależnie od specyfiki stanowiska oraz miejsca w strukturze organizacyjnej, zaangażowanie, motywacja wewnętrzna oraz samodzielność każdego Pracownika. Aktualnie poszukujemy Kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
    Regionalny Kierownik Sprzedaży
    - branża elektrotechniczna
    Miejsce pracy: województwo lubelskie, część mazowieckiego i świętokrzyskiego

    Opis stanowiska:

    Region działania: Polska środkowo-wschodnia

    W naszym rozumieniu stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży to jedno z najbardziej odpowiedzialnych i kluczowych funkcji w dziale sprzedaży. Kierownik Sprzedaży zarządza klientami, produktami oraz wiedzą produktową. Główny zakres obowiązków:
    • Realizacja strategii sprzedaży na podległym regionie w kanale hurtowym i sieci DIY;
    • Pozyskiwanie nowych Klientów w kanale hurtowym oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami (zarządzanie Klientami);
    • Rozwój sprzedaży poprzez poszerzanie oferty u dotychczasowych Klientów o kolejne produkty i grupy produktowe (zarządzanie produktem);
    • Udzielanie merytorycznego wsparcia, poprzez szkolenia i doradztwo techniczne dla Klientów (zarządzanie wiedzą);
    • Informowanie klientów o programach i akcjach marketingowych, tj.: wyprzedażach, konkursach, gazetkach, organizowanie ekspozycji, etc.

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny pakiet socjalny,
    • Niezbędne narzędzia pracy, w tym laptop, telefon oraz samochód służbowy
    • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
    • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
    • Możliwość rozwoju zawodowego

    Wymagania:

    • Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej w sektorze B2B.
    • Prawo jazdy, praca w 100% w terenie
    • Znajomość specyfiki dystrybucji w kanale sieciowym (hurtownie i markety DIY).
    • Wykształcenie min. średnie techniczne.
    • Praktyczna znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość programów tj. Excel, Word. Mile widziana znajomość programu magazynowo-sprzedażowego Subiekt GT.
    • Predyspozycje zawodowe tj.: umiejętność nawiązywania i skutecznego podtrzymywania długofalowych, partnerskich relacji z klientami; umiejętność planowania i organizacji własnej pracy oraz opracowywania sposobów realizacji zadań; wysoka kultura osobista oraz samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    W aplikacji należy umieścić klauzulę o następującej treści:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ORNO-POLSKA Sp. z o.o. umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych w celach związanych z procesem obecnej oraz przyszłych rekrutacji.