Ta oferta pracy jest nieaktualna od 28 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży - Key Account Manager

  • pomorskie
  • Kierownik
  • 2019-04-29

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    Firma ALG Pharma Sp. z o.o. w Warszawie jest dynamicznie rozwijającą się firmą farmaceutyczną. Przedmiotem działalności spółki jest produkcja, promocja i sprzedaż wysokiej jakości suplementów diety oraz wyrobów medycznych. Zapewniamy najwyższe standardy obsługi oraz nowoczesne produkty dopasowane do potrzeb naszych klientów.

    Jeżeli osiąganie sukcesów sprawia Ci przyjemność, jeśli pracujesz z pasją, jesteś ambitny/a i znasz specyfikę rynku farmaceutycznego oraz chcesz się dalej rozwijać - dołącz do nas.

    Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

    Regionalny Kierownik Sprzedaży - Key Account Manager

    Obszar działania:

    Teren województwa: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego, zachodnio-pomorskiego.

     

    Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

    • Realizacja ilościowych i wartościowych celów sprzedaży oraz założonych udziałów rynkowych,
    • Współpraca z najbardziej potencjałowymi Klientami sieciowymi,
    • Nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi Klientami,
    • Realizacja strategii sprzedaży oraz założonej polityki cenowej,
    • Negocjowanie kontraktów handlowych,
    • Współpraca z działem Marketingu,
    • Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.

    Od kandydatów oczekujemy:

    • Minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży suplementów diety
      w najważniejszych sieciach aptecznych ( warunek konieczny ),
    • Wykształcenie wyższe,
    • Silna motywacja i zaangażowanie w pracę,
    • Wysoko rozwinięte kompetencje sprzedażowe,
    • Wysoka kultura osobista,
    • Umiejętność obsługi pakietu Office (Excell, Word),
    • Bardzo dobra organizacja własnej pracy, umiejętność wyznaczania
      priorytetów realizacji zadań i szybkiego reagowania na zmiany,
    • Prawo jazdy kat. B, oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.

    Oferujemy :

    • Motywujący system wynagrodzenia bonusowego z gwarantowaną podstawą,
    • Niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy,
      laptop/tablet ),
    • Prywatą opiekę medyczną,
    • Przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnej firmie,
    • Treningi i szkolenia sprzedażowe,
    • Umowę o pracę.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
    Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)"