Wawel SA

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Wawel SAO firmie

  • kujawsko-pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Wawel SA to znany i ceniony lider branży
słodyczy w Polsce, notowany na Giełdzie
Papierów Wartościowych. Od 100 lat tworzymy produkty, które są obecnie dostępne
w 40 krajach na pięciu kontynentach.


Dzięki naszym Pracownikom, z sukcesem łączymy tradycję, pasję do zmian, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i doskonałą atmosferę. W Wawelu
oferujemy nie tylko świetne słodycze i przyjemność
z ich jedzenia, ale chcemy też czynić prawdziwe dobro i włączać w nie innych! Dlatego też tworzymy
naturalne, innowacyjne słodycze oraz angażujemy
się społecznie. Dołącz do nas, czyń z nami dobrze!

Regionalny Kierownik Sprzedaży
Obszar działania: woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie
Preferowane miejsce zamieszkania: Trójmiasto

Obowiązki:

  • zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych, w tym: uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych, przeprowadzanie szkoleń wdrożeniowych, rozwój pracowników, motywowanie, organizacja pracy, rozliczanie z wykonywanych zadań
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów detalicznych na podległym terenie przez zespół Przedstawicieli Handlowych
  • współpraca z kluczowymi lokalnymi klientami
  • nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i dystrybucyjnych na podległym terenie
  • opracowywanie zadań krótko i długoterminowych dla podległych w strukturze Handlowców
  • wdrażanie i nadzorowanie promocji oraz projektów trade marketingowych
  • zarządzanie podległym budżetem oraz sporządzanie raportów i analiz
  • zapewnienie prawidłowego raportowania aktywności w systemie mobilnym
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Oczekujemy:

  • doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
  • doświadczenia zawodowego w sprzedaży w branży FMCG
  • wykształcenia wyższego
  • czynnego prawa jazdy kat. B
  • bardzo dobrej znajomości programu MS Office
  • wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i prezentacyjnych
  • elastyczności i otwartości na zmiany
  • umiejętności dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
  • umiejętności planowania i analitycznego myślenia
  • samodzielności w planowaniu i organizowaniu pracy własnej i zespołu

Oferuje:

  • pracę z markowymi produktami
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
  • samochód służbowy
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • stały rozwój w zakresie sprzedaży i zarządzania podległym zespołem
  • profesjonalne szkolenia dające możliwość rozwoju zawodowego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wawel SA to znany i ceniony lider branży
słodyczy w Polsce, notowany na Giełdzie
Papierów Wartościowych. Od 100 lat tworzymy produkty, które są obecnie dostępne
w 40 krajach na pięciu kontynentach.


Dzięki naszym Pracownikom, z sukcesem łączymy tradycję, pasję do zmian, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i doskonałą atmosferę. W Wawelu
oferujemy nie tylko świetne słodycze i przyjemność
z ich jedzenia, ale chcemy też czynić prawdziwe dobro i włączać w nie innych! Dlatego też tworzymy
naturalne, innowacyjne słodycze oraz angażujemy
się społecznie. Dołącz do nas, czyń z nami dobrze!

Regionalny Kierownik Sprzedaży
Obszar działania: woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie
Preferowane miejsce zamieszkania: Trójmiasto

Obowiązki:

  • zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych, w tym: uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych, przeprowadzanie szkoleń wdrożeniowych, rozwój pracowników, motywowanie, organizacja pracy, rozliczanie z wykonywanych zadań
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów detalicznych na podległym terenie przez zespół Przedstawicieli Handlowych
  • współpraca z kluczowymi lokalnymi klientami
  • nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i dystrybucyjnych na podległym terenie
  • opracowywanie zadań krótko i długoterminowych dla podległych w strukturze Handlowców
  • wdrażanie i nadzorowanie promocji oraz projektów trade marketingowych
  • zarządzanie podległym budżetem oraz sporządzanie raportów i analiz
  • zapewnienie prawidłowego raportowania aktywności w systemie mobilnym
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Oczekujemy:

  • doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
  • doświadczenia zawodowego w sprzedaży w branży FMCG
  • wykształcenia wyższego
  • czynnego prawa jazdy kat. B
  • bardzo dobrej znajomości programu MS Office
  • wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i prezentacyjnych
  • elastyczności i otwartości na zmiany
  • umiejętności dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
  • umiejętności planowania i analitycznego myślenia
  • samodzielności w planowaniu i organizowaniu pracy własnej i zespołu

Oferuje:

  • pracę z markowymi produktami
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
  • samochód służbowy
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • stały rozwój w zakresie sprzedaży i zarządzania podległym zespołem
  • profesjonalne szkolenia dające możliwość rozwoju zawodowego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy