Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży

  • lubelskie
  • Specjalista
  • 27.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

MGL Sp. z o.o.
z siedzibą w Rawie Mazowieckiej
w związku z rozwojem firmy poszukuje kandydatów na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży
(region do ustalenia uzależniony od miejsca zamieszkania)

Regionalny Kierownik Sprzedaży będzie odpowiadał przekrojowo za sprzedaż, wdrożenie i rozwój produktów wyposażenia obiektów magazynowych. Będzie współpracował z kluczowymi komórkami wewnętrznymi i partnerami zewnętrznymi.

Zakres obowiązków:

  • rozwijanie sprzedaży i dystrybucji produktów, bieżąca obsługa i pozyskiwanie nowych klientów na podległym rynku, monitoring rynku i konkurencji w obszarze działalności firmy,
  • realizowanie planu sprzedaży na podległym rynku,
  • przygotowanie i prezentacja ofert handlowych dla klientów, prowadzenie dokumentacji handlowej klienta, negocjacje handlowe,
  • obsługa klienta po sprzedaży, zgodnie z przyjętym standardem obsługi posprzedażowej,
  • raportowanie wg. obowiązujących procedur,
  • udział w kreowaniu polityki wdrożeń i rozwoju produktowego w dziedzinie wyposażenia obiektów logistycznych, wdrażanie  i wprowadzanie na rynek nowych produktów,
  • współtworzenie strategii rozwoju marki i produktów,
  • koordynacja terminowości przeprowadzenia projektu, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem projektem, ustalanie założeń finansowych dotyczących danego projektu,
  • prowadzenie szkoleń produktowych dla dystrybutorów i klientów, 
  • bieżąca współpraca z działami wewnętrznymi: badań i rozwoju, projektowym.

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego technicznego lub ekonomicznego,
  • min. 3 letniego doświadczenia w sprzedaży/serwisie produktów z dziedziny wyposażenia obiektów logistycznych lub produkcyjnych (systemy regałowe, konstrukcje stalowe lub inne materialne aktywa inwestycyjne),
  • zdolności do identyfikowania i definiowania nowych potrzeb rynku,
  • zamiłowania do technologii obejmującej wyposażenie obiektów logistycznych i innowacji,
  • umiejętności negocjacji oraz prowadzenia rozmów biznesowych,
  • dobrej znajomość języka  angielskiego lub niemieckiego,
  • znajomości MS Office,
  • prawa jazdy kat. „B”,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu.

Dodatkowymi atutami będą:

  • kreatywność, dokładność, rzetelność, terminowość,
  • otwartość na nowe wyzwania,
  • samodzielność i dyspozycyjność,
  • znajomość AutoCAD lub podobnych aplikacji
  • wysoka kultura osobista.

W zamian oferujemy:      

  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju,
  • wysoką dynamikę i różnorodność wykonywanych zadań,
  • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
  • wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od osiąganych wyników,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając przycisk APLIKUJ pod ogłoszeniem.

aplikuj

 Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

W przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”

bottom