Ta oferta pracy jest nieaktualna od 44 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży

  • lubelskie
  • Kierownik
  • 27.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    MERKURY S.A. - to wiodący ogólnopolski dystrybutor produktów lekowych OTC, Zdrowej Żywności, kosmetyków naturalnych i FMCG (ok. 4000 SKU). Jesteśmy dużą firmą zatrudniającą ponad 250 osób, z siedzibą w Białymstoku, o której możesz przeczytać na stronie firmowej www.merkurysa.pl.

    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Regionalny Kierownik Sprzedaży

    Jeżeli dotychczas pracowałeś na stanowisku managerskim z odpowiedzialnością za zespół sprzedażowy na podległym terenie, to nie będziesz zaskoczony, że do Twoich obowiązków należeć będzie:

    • wdrażanie strategii handlowej firmy i realizowanie planów sprzedaży w powierzonym regionie,
    • skuteczne zarządzanie zespołem poprzez wspólną pracę, nadzór, motywowanie i ocenę pracy podległych Przedstawicieli Handlowych,
    • utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami,
    • pozyskiwanie nowych klientów lub odbudowa relacji z nieaktywnymi klientami,
    • bieżące monitorowanie wyników sprzedaży i stanu należności,
    • comiesięczne spotkania w centrali firmy (Białystok),
    • comiesięczna organizacja spotkań regionu i szkoleń wewnętrznych dla podległego zespołu,
    • analiza rynku oraz działań konkurencji, proponowanie działań budujących konkurencyjność firmy Merkury na rynku.

    Jeżeli jesteś osobą:

    • zamieszkałą w województwie: lubelskim - chcielibyśmy abyś był blisko swojego zespołu,
    • posiadającą wykształcenie wyższe i wiedzę sprzedażową,
    • minimum 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG – uważamy, że to warunek konieczny, bez tego doświadczenia będzie Ci trudno wejść do zespołu handlowego i zbudować autorytet,
    • z dobrą znajomością rynku tradycyjnego na podległym obszarze - zbudowane relacje z klientami ułatwią Ci dotarcie do osób decyzyjnych,
    • z doświadczeniem we współpracy z właścicielami, osobami decyzyjnymi, kupcami sieci regionalnych - obszarze do jakiego chcemy Cię dedykować w naszym zespole,
    • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji,
    • wysokie zdolności organizacyjne, komunikacyjne i analityczne,
    • zaangażowanie i nastawienie na realizację celów,
    • czynne prawo jazdy kat. B.

    Pozostałe wymagania ułatwią naszą współpracę:

    • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i rozwiązywania bieżących problemów w zarządzanym obszarze,
    • posiadanie zdolności obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji, umiejętności planistycznych,
    • wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne, które pozwolą budować silne relacje z klientami oraz kreować dobre relacje wewnątrz zespołu.

    Chcemy wspierać Twój rozwój wewnętrznych, więc przekazujemy Ci:

    • dużą samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań,
    • możliwość rozbudowy swojego doświadczenia o zarządzanie poziomem marży, budowy trasówek, zarządzanie rozproszonym zespołem,
    • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rosnącej firmie, porozmawiamy o tym gdy poznasz naszą strukturę i specyfikę pracy,
    • pracę w zaangażowanym, współpracującym na zasadach partnerstwa teamie - mamy rozbudowany zespół wsparcia sprzedaży, który wesprze Cię w czasie adaptacji a później realizacji celów,
    • ambitną pracę pełną wyzwań w szybko zmieniającym się otoczeniu z interesującymi produktami w portfolio.

    O warunkach koniecznych do nawiązania współpracy porozmawiamy w trakcie spotkania rekrutacyjnego:

    • umowa o pracę lub kontrakt, stabilne warunki pracy (gwarantowana wypłata 10 każdego miesiąca),
    • motywujące wynagrodzenie, premie - sam wyznaczysz ich poziom osiągając ambitne cele,
    • niezbędne narzędzia: laptop, telefon, samochód (jeździmy marką Ford),
    • atrakcyjny rynkowo pakiet benefitów (opieka medyczna Lux Med, ubezpieczenie na życie AXA).

    Jeżeli chciałbyś budować z nami wspólny sukces, prześlij aplikację klikając w przycisk aplikowania.