Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1372 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny kierownik sprzedaży (m/k)

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 10.02.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu.

    Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów.

    Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

    Regionalny kierownik sprzedaży (m/k)
    Miejsce pracy: Poznań
    ASM/WAW/0215

    OBOWIĄZKI:

    • pozyskiwanie klientów i dealerów, przygotowywanie ofert i kompletowanie stosownej dokumentacji dotyczącej finansowania zakupów, 
    • koordynacja realizacji kontraktu, uwzględniająca kontakt z klientami i dealerami, 
    • codzienne wizyty w siedzibach dealerów oraz kontakt z handlowcami,
    • wizyty u klientów w celu przygotowania dokumentacji związanych z pożyczkami i leasingiem,
    • wspieranie sprzedaży poprzez kontakty z klientami i dealerami, 
    • współpraca z działem ryzyka w zakresie współpracy z klientami, 
    • uczestniczenie w targach, wystawach i innych wydarzeniach branżowych, 
    • badanie potrzeb szkoleniowych oraz przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla sprzedawców.

    WYMAGANIA:

    • wykształcenie wyższe (finanse, zarządzanie lub inny pokrewny kierunek), 
    • min. 2 lata doświadczenia w branży finansowej (obsługa klienta, kredyty, leasing),
    • doświadczenie związane z finansowaniem produktów typu: maszyny rolnicze lub budowlane, 
    • umiejętności negocjacyjne,
    • asertywność, komunikatywność,
    • otwartość na podróże w obrębie powierzonego regionu, 
    • prawo jazdy kat. B.

    OFERUJEMY:

    • pracę w międzynarodowej firmie - lidera w swojej branży, o stabilnej pozycji na rynku,
    • umowę o pracę,
    • pracę w systemie home office, atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
    • niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonej pracy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie zgłoszeń za pomocą przycisku aplikowania.

    Prosimy o dołączenie CV (w wersji edytowalnej) w języku polskim. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.

    Agencja Zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. (nr cert. 136)
    www.trenkwalder.pl


    Prosimy o dopisanie w CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie i archiwizowanie moich danych osobowych przez Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji i selekcji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.).”

    bottom