Oferta pracy

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Kornblit & PartnersO firmie

  • mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Pełny etat
  • Menedżer

Kornblit & Partners jest firmą doradztwa personalnego. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie – dobieramy najlepszych kandydatów, spełniamy oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

W latach 1999 – 2018 Kornblit & Partners działał pod nazwą Krakowski Instytut Technologii.

Dziś, Kornblit & Partners, zachowując ciągłość współpracy z klientami, kontynuuje najlepsze praktyki na rynku.

 

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się spółki produkującej i sprzedającej wyspecjalizowany sprzęt medyczny, poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • Aktywna promocja oraz sprzedaż sprzętu medycznego na powierzonym obszarze
  • Organizowanie i koordynowanie współpracy z dystrybutorami produktów oferowanych przez firmę,
  • Przygotowywanie ofert, prezentacji i niezbędnej dokumentacji w celu zawierania nowych umów sprzedaży,
  • Udział w przetargach komercyjnych oraz publicznych,
  • Współpraca i utrzymanie relacji z placówkami Służby Zdrowia,
  • Monitoring poziomu zadowolenia klientów,
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla personelu medycznego,
  • Analiza rynku, wychodzenie z nowymi inicjatywami, zwiększającymi konkurencyjność marki,
  • Realizacja założonych celów biznesowych,
  • Raportowanie wyników wraz z ich analizą i wyciąganiem wniosków,
  • Aktywny udział i reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych,
  • Udział w projektach ogólnofirmowych.

Oczekiwania:

  • Min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w branży medycznej lub pokrewnej,
  • Doświadczenie w sprzedaży sprzętu medycznego jest dodatkowym atutem,
  • Wykształcenie wyższe (atutem jest wykształcenie medyczne lub pokrewne),
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji biznesowych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
  • Doświadczenie w przygotowaniu ofert w przetargach komercyjnych oraz publicznych,
  • Chęć pracy w dynamicznym środowisku biznesowym,
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Samodzielność w działaniu i podejmowanie inicjatyw wraz z ich wdrożeniem,
  • Rozwinięte zdolności analityczne, komunikacji i negocjacji,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym jest dodatkowym atutem,
  • Dyspozycyjność i chęć pracy w terenie,
  • Prawo jazd kat. B.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze plus system bonusowy,
  • Pracę pełną wyzwań – liczymy na twoją pro aktywność i chęć podejmowania nowych inicjatyw,
  • Udział w profesjonalnie przygotowanym onboardingu – programie wdrożeniowym do firmy,
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrze uzależnione od twoich potrzeb rozwojowych,
  • Spotkania integracyjne i atmosferę ukierunkowaną na działanie,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, karta paliwowa),
  • Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV bez zdjęcia.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych: Kornblit & Partners Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 2, lok. 81, 00-131 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000096031 („Administrator”) w celach niezbędnych do realizacji bieżących i przyszłych procesów rekrutacji, w tym na udostępnienie moich danych osobowych partnerom Administratora – pracodawcom, na rzecz których Administrator prowadzi rekrutacje.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy