Ta oferta pracy jest nieaktualna od 168 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży

  • podkarpackie
  • Kierownik
  • 05.04.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    ASF Premium to jedna ze spółek Firmy Adamczuk Serwis Finansowy, która istnieje od 15 lat. Jesteśmy największą na rynku lokalnym firmą, która łączy działalność ubezpieczeniowo-kredytową. Od lat naszą dumą jest zaufanie Klientów, które mobilizuje nas do ciągłego poszerzania zakresu naszych usług oraz inwestowania w największy kapitał –  ludzi, których zatrudniamy. Dzięki współpracy z wieloma instytucjami posiadamy pełną gamę rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych. Tworzymy potężną i solidną sieć sprzedaży wewnętrznej i zewnętrznej na terenie całej Polski. ASF Premium to miejsce dla ludzi ambitnych, nastawionych na cel i dalszy rozwój zawodowy.

    W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

    ASF Premium to jedna ze spółek Firmy Adamczuk Serwis Finansowy, która istnieje od 15 lat. Jesteśmy największą na rynku lokalnym firmą, która łączy działalność ubezpieczeniowo-kredytową. Od lat naszą dumą jest zaufanie Klientów, które mobilizuje nas do ciągłego poszerzania zakresu naszych usług oraz inwestowania w największy kapitał – ludzi, których zatrudniamy. Dzięki współpracy z wieloma instytucjami posiadamy pełną gamę rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych. Tworzymy potężną i solidną sieć sprzedaży wewnętrznej i zewnętrznej na terenie całej Polski. ASF Premium to miejsce
    dla ludzi ambitnych, nastawionych na cel i dalszy rozwój zawodowy.


    W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów
    do pracy na stanowisko:
    Regionalny Kierownik Sprzedaży
    Nr ref.: RKS

    Zakres obowiązków:

    • zarządzanie istniejącą siecią sprzedaży
    • akwizycja nowych partnerów biznesowych
    • realizacja planów sprzedażowych i jakościowych
    • koordynowanie akcji marketingowych
    • wsparcie szkoleniowe partnerów biznesowych
    • kształtowanie pozytywnego wizerunku firm

    Wymagamy:

    • doświadczenia w sprzedaży produktów bankowych lub ubezpieczeniowych
    • wysokiej orientacji na wynik
    • bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem pracy
    • umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych oraz analitycznych
    • efektywności w budowaniu długotrwałych relacji biznesowych
    • wykształcenia minimum średniego
    • prawa jazdy kat. B
    Oferujemy:
    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • bardzo atrakcyjny system motywacyjny
    • pakiet medyczny
    • szeroką ofertę szkoleń umożliwiających zdobywanie nowych kompetencji
    • możliwość kształtowania własnej kariery i zdobywania doświadczenia w dużej instytucji finansowej
    • narzędzia dostosowane do wykonywania obowiązków służbowych

    Zgłoszenia e-mailowe z adnotacją w tytule RKS i NAZWĘ MIASTA zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać za pomocą:

    W aplikacji prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."