Ta oferta pracy jest nieaktualna od 26 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży

  • podkarpackie
  • Kierownik
  • 28.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    ANIMEX FOODS to największy producent i eksporter mięsa oraz przetworów mięsnych w Polsce, a także największy pracodawca w przemyśle mięsnym i spożywczym w Polsce, zatrudniający 8,6 tys. pracowników. To my jesteśmy właścicielem uznanych marek mięsa i wędlin, takich jak: Krakus, Berlinki, Morliny, Mazury czy Morlinki. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

    Regionalny Kierownik Sprzedaży
    rejon: cała Polska

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za zarządzanie podległym zespołem oraz realizację celów sprzedażowych u klientów z kanału detalicznego oraz w hurtowniach i sieciach lokalnych.

                           

    Twoje obowiązki:

    • zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych,
    • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów detalicznych i hurtowych na podległym terenie przez zespół Przedstawicieli Handlowych,
    • nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i dystrybucyjnych na podległym terenie,
    • kontakt z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych,
    • wdrażanie i nadzorowanie promocji,
    • zarządzanie podległym budżetem,
    • analiza rynku i konkurencji,
    • budowanie długotrwałych relacji z klientami,
    • dbanie o wizerunek produktów na podległym terenie,
    • zapewnienie prawidłowego raportowania aktywności w systemie mobilnym.

    Czego oczekujemy:

    • doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
    • doświadczenia zawodowego w sprzedaży w branży FMCG,
    • umiejętności dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
    • wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i prezentacyjnych,
    • wykształcenia wyższego,
    • prawa jazdy kat. B,
    • bardzo dobrej znajomości programu MS Office,
    • umiejętności planowania i analitycznego myślenia,
    • umiejętności budowania długotrwałych relacji,
    • umiejętności skutecznego działania oraz nastawienia na cel,
    • samodzielności w planowaniu i organizowaniu pracy własnej i zespołu.

    Co oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • program wdrożeniowy,
    • pakiet dodatków pozapłacowych (w tym: opiekę medyczną, karta Multisport, bony świąteczne, bilety do kina),
    • pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności.
    Dołącz do nas!

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

    Klauzula informacyjna o administratorze danych osobowych w procesie rekrutacji:
    [Administrator Danych Osobowych] Administratorem danych osobowych podanych przez osobę przesyłającą dokumenty aplikacyjne są wspólnie spółki Grupy Smithfied Polska związane porozumieniem o współadministracji dalej: Współadministratorzy. Wyciąg z przedmiotowego porozumienia został opublikowany na stronie www.animex.pl oraz www.agriplus.pl (w zakładce „Dane osobowe”). To te podmioty wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania Twoich danych osobowych.
    Współadministratorzy wyznaczyli następujący punkt kontaktowy dla osób, których dane dotyczą: Biuro Ochrony Danych Osobowych Smithfield Polska: ul. Chałubińskiego 8, 00 – 613 Warszawa, adres mailowy: [email protected] oraz [email protected]
    Współadministratorzy celem bieżącego monitorowania prawidłowego przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołali Inspektora Danych Osobowych, możesz się z nim skontaktować pod adresem, wskazanym powyżej lub elektronicznie wysyłając wiadomość na adres: [email protected] lub [email protected]
    Pełną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj: